voi ei mikå joulupukki tuolla kuumalla linjalla on

"vieras"
Mietin just että kai tähän tottuu. Mut tosiaan kun 20 vuotta ollut sama pukki, niin vaatiihan se totuttelua.

Samaa mieltä monien kanssa että tää uus pukki on kiltin kuuloinen ja osaa ottaa kontaktia lapsiin, mut toisaalta, joulupukin pitää olla vähän pelottava. :D

Ihan hyvä on. Omakin poika olisi halunnut soittaa pukille. En usko että ois välttämättä uskaltanut vanhan pukin kohdalla. Mukava ja juttelee kivasti lasten kanssa. Vanhan pukin kohalla itselle tuli semmonen tunne ettei se ollut ihan sydämestään siinä hommassa mukana. Vähän vittuuntuneen olonen.

Pukinmuori
Ihan herttaisen tuntuinenhan tuo on! Ja tuo "nettitonttu" on aivan helmi :D. Ainoa mikä häiritsee on tuo, että nuo puhelut on äänenlaadulta ihan kummallisia, joku tekninen ongelma?

No olihan tämä jonain päivänä tapahtuva tämäkin..... alkutyrmistys, kun odotti Kostia, kuten jo ammoisina aikoina kun itse vielä olin lapsi. Mutta viimeistään sitä nyt herää aikuisuuteen ja joutuu toteamaan, että sama pukki ei vain voi olla vuosikymmenestä toiseen.....

• Tykkää
Reactions: juupsis
"vieras"
Kosti oli omalla tavallaan kiva, mutta tosiaan hetkittäin töksö.

Hei annetaan uudelle pukille mahdollisuus! Miettikääs nyt, mihin asemaan on hypännyt, ihan varmasti jännitää alkuun ;) Kukaan ei ole seppä syntyessään, ei varmaan joulupukkikaan :D
Niin oli Kosti välillä töksö ja ilkeäkin, ja välillä sellasta aikuisten piikittelyä...
Kiltiltä tää vaikuttaa ja hei, "isoihin saappaisiin" joutunu kun ainahan muutosta vastustetaan...

oletko kuuro vai tyhmä
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;27752608:
no se entinen pukki oli tosi ihana, ja sillä oli ihan joulupukin äänikin. koskaan ei tullu kyllä mieleen, että se olis ollu jotenkin ilkee, en tiedä sitten
Se aijempi pukki oli niin vittumainen lapsille ku olla ja osaa. Jakso noin puoleen väliin olla suht ok mut sit alko suoranainen vittuilu.

Ihmisen on pakko olla kuuro jos ei tuota ole kuullut tai sit jotenkin vajakki jos ei tajua

hjmdg
Tämä oli paljon parempi pukki kuin Kosti Kotiranta. Komo on parempi koomikkona ja ronskimpana. Se oli sarkastinen ja kyllä vähän tyly. Lapsuudesta Komon muistan ohjelmista Yykaakoo, sanaleikki ja Pervo. Niihin hänen tyyli sopi.

Ja vastaukset 'jaha, noni'. Selvästi kyllästyneen ja vaivaantuneen oloinen joten ihan hyvä, että tämä uusi pukki oli kiltti ja keksi puheenaiheita jos lapsi ei tiennyt mitä sanoa.

jaappi
Alkuperäinen kirjoittaja oletko kuuro vai tyhmä;27752914:
Se aijempi pukki oli niin vittumainen lapsille ku olla ja osaa. Jakso noin puoleen väliin olla suht ok mut sit alko suoranainen vittuilu.

Ihmisen on pakko olla kuuro jos ei tuota ole kuullut tai sit jotenkin vajakki jos ei tajua
Siinä oli aikuisellekin viihdettä. :D
Ja joulupukin kuuluu olla vähä pelottava hahmo, minun mielestäni. Tää tämänpäiväinen oli ihan hyvä mut turhan lempee.

Hurjan vanhoja soittajia, yhdeksänvuotiaita ja yks oli yksitoista! Uskooko ne vielä muka? Jotenkin ne viisveet on enemmän symppiksiä ja saa irti tosta hommasta varmaan eri tavalla kun uskovat oikeasti.

kiipelii
[QUOTE="kartsu";27752604]tykkäsin siitä aikasemmasta, mutta tuntuu että se oli jotenkin "häijy". Tai ei niin kiltti kun tuo. Mutta voihan olla et toikin on jo ens vuonna parempi :)[/QUOTE]

Ei ole totta! vihdoin joku joka on sitä mieltä että se on häijy :D Pahapukki!! Muistan että varhaisteininä ajattelin samoin. Se on sellainen ynseä eikä sydämellinen jollainen pitäisi olla!

edq
Oikein ihana pukki oli, meillä kaikki lapset tykkäsivät. Kuopus (nyt 5-vuotias) on aiempina vuosina pitänyt Kosti-joulupukkia pelottavana. Meillä on siis viime vuodet vaihdettu kanavaa joka kerta lastenohjelmien välissä, kun pukin kuumalinja on tullut.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27752805:
No olihan tämä jonain päivänä tapahtuva tämäkin..... alkutyrmistys, kun odotti Kostia, kuten jo ammoisina aikoina kun itse vielä olin lapsi. Mutta viimeistään sitä nyt herää aikuisuuteen ja joutuu toteamaan, että sama pukki ei vain voi olla vuosikymmenestä toiseen.....
Kosti tulee todennäköisesti vielä takaisin ja onhan ollut aikaisemminkin yhden vuoden pois.

oletko kuuro vai tyhmä
Siinä oli aikuisellekin viihdettä. :D
Ja joulupukin kuuluu olla vähä pelottava hahmo, minun mielestäni. Tää tämänpäiväinen oli ihan hyvä mut turhan lempee.

Hurjan vanhoja soittajia, yhdeksänvuotiaita ja yks oli yksitoista! Uskooko ne vielä muka? Jotenkin ne viisveet on enemmän symppiksiä ja saa irti tosta hommasta varmaan eri tavalla kun uskovat oikeasti.
Lapille se on tarkoitettu ei aikuisille, sori. Aikuisille on ihan omat oukkinsa jo sniitä kaipaat.
Ja joulupukin ei missään nimessä kuulu olla pelottava. Ihme ajattelutapa

Yhteistyössä