G: Palstan ärsyttävin?

G: Palstan Ärsyttävin?

• päätön

Ääniä: 4 10,3%
  • Äkäinen Hra Majuri

Ääniä: 10 25,6%
  • Tiiru

Ääniä: 2 5,1%
  • Ken guru

• Minni:)

Ääniä: 3 7,7%
  • Trueblood

• Birgitte

• Tepadj

Ääniä: 7 17,9%
  • Moona81

• Rops

Ääniä: 1 2,6%
  • Lucifer

Ääniä: 9 23,1%
  • MyDream_

Ääniä: 0 0,0%
  • Rätti Väsynyt

• ruutiukko

• Minerwa McGarmiva

• Äänestäjiä yhteensä
    39
Jääppä tähän ketjuun viljelemään hymiöitäs ja odottelemaan kunniaa ja glooriaa.
Jääppä tähän ketjuun viljelemään hymiöitäs ja odottelemaan kunniaa ja glooriaa.
Toki.
Oli muuten hulvaton kommentti sinulta jossain ketjussa. Kirjoitit "suunnilleen" (en muista tarkkaa sanamuotoa), että jos esiintyisit joskus rehellisenä, aitona tai mukavana palstalaisena , joutuisit feikkaamaan sen. Jostain syystä en osannut odottaa sinulta niin hyvää huumorintajua (varmaankin oma vikani eli ehkä muissakin ketjuissa olet osoittanut samaa ja minä vain sattunut huomaamaan "tosikkomaiset" tai sellaisiksi tulkitsemani kommenttisi) ja repesin täysin. Kiitän siis poikkeuksellisen hauskasta kontribuutiosta. Nauru pidentää ikää.

:)

"vieras"
Toki.
Oli muuten hulvaton kommentti sinulta jossain ketjussa. Kirjoitit "suunnilleen" (en muista tarkkaa sanamuotoa), että jos esiintyisit joskus rehellisenä, aitona tai mukavana palstalaisena , joutuisit feikkaamaan sen. Jostain syystä en osannut odottaa sinulta niin hyvää huumorintajua (varmaankin oma vikani eli ehkä muissakin ketjuissa olet osoittanut samaa ja minä vain sattunut huomaamaan "tosikkomaiset" tai sellaisiksi tulkitsemani kommenttisi) ja repesin täysin. Kiitän siis poikkeuksellisen hauskasta kontribuutiosta. Nauru pidentää ikää.

vaan tiedät asioista paljon! Siks se voi joitain ärsyttää:).

Toki.

The pleasure is all yours.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27858328:
Pah, sehän nähdään senkin amatööri
Pah. Rehellisessä "kaksintaistelussa" voitan sinut ärsyttävyydessä milloin vain.
Vuosi-pari sitten olisit voinut pärjätä, mutta sen jälkeen minä olen blogannut ja kirjoittanut itseni "huipulle".

;)

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";27858354]Niinpä - tässäkin äänestyksessä olet tehokkaasti itseäs äänestänyt :rolleyes:[/QUOTE]

Olipa ilkeä kommentti.
Osa feikkaa äänestyksissä eli joskus ip:tä vaihtamalla voi vaikuttaa loputulokseen (jossain ruokaäänestyksessä tämä näkyi hyvin).
Majuri ei käsitykseni mukaan moiseen lähtisi ikinä ja sellaisesta vihjaaminenkin on todella rumaa.

:(

Yhteistyössä