"huh"
Tämän takia ostan vain uutena vauvan tarvikkeet. Kalliiksi tulee, mutta eipä ole ainakaan homeessa.
En vielä. Koitan ensin myyjän kanssa selvittää asian keskenään. Sitten mietin mitä pitäis tehdä..Oletko ottanut jo ylläpitoon yhteyttä? En kyllä tiedä, voivatko he tehdä mitään. Käsittääkseni kuluttajansuoja ei koske henkilö- henkilö välisiä kauppoja.
Joo, tätä myös itse kirjoitin aiemmin, että hyvin voi olla mahdollista ettei ole hometta huomannut. Kun katsoo myyjän muita myyntejä, niin ei tule mieleenkään että hän olisi joku vaunutrokari, tai koittaisi myymillä tuotteillaan tahkota vain rahaa.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsimätön odottaja;27853463:Niin tai voi myös olla mahdollista ettei myyjä tiennyt niiden olevan homeessa..? Tuskin kukaan myisi homeisia vaunuja, itse en voi uskoa.
Ja kyllähän vaunut homehtuu kuomun alta jos vain ulkona ovat. Niin meilläkin tekee. ja pesemällä lähtee. Painepesuri on hyvä vaihtoehto.
Home ei ikävä kyllä lähde pesussa, ja on todella epäterveellistä vauvalle.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsimätön odottaja;27853463:Niin tai voi myös olla mahdollista ettei myyjä tiennyt niiden olevan homeessa..? Tuskin kukaan myisi homeisia vaunuja, itse en voi uskoa.
Ja kyllähän vaunut homehtuu kuomun alta jos vain ulkona ovat. Niin meilläkin tekee. ja pesemällä lähtee. Painepesuri on hyvä vaihtoehto.
No tän olen tiennyt kyllä, että omaa mokaa tässä on. Rattaat kun päällisin puolin tosiaan näytti ihan kunnossa olevalta. Home paljastuikin kun kankaita alkoi irroittamaan.Juuri tänään luin noita huutokauppa ja myynti lakeja... Jos olet saanut tutustua tuotteeseen ennen kauppoja, niinkuin tässä on tehty, niin ostaja on hyväksynyt kaupan ja tuote on myyty siinä kunnossa missä se on ollut, niinkuin laki velvoittaa.
Tuo että tuote pitää vastata kuvausta pätee vain etäkaupassa eli jos tuote lähetetään sulle. Olet hyväksynyt tuotteen kunnon kun olet sen hakenut eli oma moka on.