Miehellä noin kerran kuussa viikonloppumeno

• Viestiketjun aloittaja Tiina.L
  • Ensimmäinen viesti
Tiina.L
Onko teistä paljon jos miehellä on noin kerran kuussa (12-15 krt vuodessa) pokeri-iltaa, saunailtaa, konserttikeikkaa tms. jossa pe tai la ovat kaveriporukalla ja dokaavatkin. Kotiin mies tulee aina kyllä ja aamupäivästä pääsee jalkeillekin, aamusta pieni kanuuna mutta ei mitään järjetöntä. Lapsen kanssa pystyy leikkimään kun vähän on aamusta toipunut.

Onko teillä millaista menoa yleensä tuossa asiassa?

Ei tuo kovin pahalta kuulosta.

Meidän lapsi on on kohta 2v9kk ja minä kävin viime viikonloppuna ekan kerran lapsen syntymän jälkeen ns. viihteellä. Mies tapaa kavereitaan useammin, noin 1-3kk välein.

dddddddd
Meillä kaks alle 3-vuotiasta ja ei kyllä (saa) käy (dä) noin tiuhaan. Esim. kerran kahdessa kuussa ois jo ok. Ihan sen takia, etten itse jaksaisi ja miehelle se sopii. Minullakin on toisaalta mahdollisuus mennä, mutta kyllä ollaan ennen lapsia käyty niin paljon, ettei ole nyt tarvetta isommalle irrottelulle. Siiderit silloin tällöin toki otan, mutta hyvissä ajoin oon kotona.

dddddddd
Meillä kaks alle 3-vuotiasta ja ei kyllä (saa) käy (dä) noin tiuhaan. Esim. kerran kahdessa kuussa ois jo ok. Ihan sen takia, etten itse jaksaisi ja miehelle se sopii. Minullakin on toisaalta mahdollisuus mennä, mutta kyllä ollaan ennen lapsia käyty niin paljon, ettei ole nyt tarvetta isommalle irrottelulle. Siiderit silloin tällöin toki otan, mutta hyvissä ajoin oon kotona.
...mutta siis ei kuulosta pahalta tuo teidänkään systeemi, jos se sinulle sopii! :) kotia kuitenkin tulee ja on hoitokunnossa aamusta, niin hyvä homma :)

Ei ihan joka kuukausi käydä, mutta on sitten koko viikonlopun kestäviä menoja muutama vuodessa, molemmilla. Mies tekee joka talvi vähän pidemmän reissun metsään kavereidensa kanssa, tänä vuonna ovat ke-su vaeltamassa maaliskuussa. Harrastuksissa saattaa mennä molemmilla koko ilta joskus.

"vieras"
Melko reilua, sua ei enää kiinnosta juhlia tai käydä kunnolla viihteellä ollenkaan, niin mieheltäkin kielletään kaikki kiva! Nice!

"mievain"
Mä olisin onnellinen jos mun mies olis kotona 3 viikonloppua kuusta. Mut ei, tämä on töissä ne kolme ja kotona sen yhden viikonlopun. Eikä edes ryyppää kun ei ehdi. Sitä saisi toki tehdä jos olisi edes enemmän kotona kuin nyt...

Ei kuulosta pahalta.

Meillä herra on harvemmin viikonloppu iltaisin kotona,mutta ei juo kuin kerran pari vuodessa.(Silloinkin korkeintaan 6 siideriä tai lonkeroa)
Isäntä viettää aikaansa kavereiden kanssa muuta tehden,kuten autoja ropaillen,kuskina ollen tms.

"vieras"
miehelläni ei oo kavereita =/,mut kyllä se jokatoinen kk. menee baariin,ja sit käyn hakee sen kotio, kun siellä aikansa yksin istuskellu.vuodesta toiseen toteaa,ettei siellä ketään ollu.mut joku vimma sillä aina sinne mennä katsomaan.

"Viivi"
Ei ole paljon. Mun mies painelee kavereidensa kanssa 2-6kertaa kuukaudessa, josta 1-2krt mennään yhdessä. Ei se aina kännejä vedä, mutta eipä sen tarvii istua himassakaan jos mä olen viikonloppuna töissä, kuten usein olen. Mäkin pääsen aina kavereideni kanssa kun vaan lapsi- ja työajat antaa periksi. Tarvittaessa se viettää myös viikonloppuja kotona mun lasten kanssa, että pääsen töihin. Sohvaperunoita meistä ei saa millään.

Yhteistyössä