HuOmenta ! !

Oikein hyvää huomenta :)

Täällä arki kans alkaa kunnolla kun tyttökin lähtee kouluun :)

Kävin muuten Marabou juoksemassa viikonloppuna kaksi kertaa pitkästä aikaa. Kyllä oli ihanaa, täytyy ottaa taas tavaksi :)
Joo, mukavaa kun koulut taas jatkuu. Meilläkin tyttö jo kaipasi koulua. :)

Eikös olekin ihme lääke tuo juokseminen ;) .
Energialisä. ;)

• Tykkää
Reactions: Vilma*
Hyvää huomenta.
Kerrankin voin sanoa jo käyneeni lenkillä (en tosin juokse), ja töihin valmistautumassa. Edessä 12h 45min työpäivä, yleensähän olen tähän aikaan vielä töissä. Pieniä rytminkäännösongelmia kieltämättä oli ja unta kaikki 4h...

Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;27829861:
Hyvää huomenta.
Kerrankin voin sanoa jo käyneeni lenkillä (en tosin juokse), ja töihin valmistautumassa. Edessä 12h 45min työpäivä, yleensähän olen tähän aikaan vielä töissä. Pieniä rytminkäännösongelmia kieltämättä oli ja unta kaikki 4h...
Oikein mukavaa työpäivää. Pitkä päivä sinulla. :)

Huomenta kaikille tasapuolisesti. Töihin lähtijöille toivotan mukavaa työpäivää ja kaikille muille myös hyvät päivänjatkot, missä sitten ikinä olettekin ja minne menettekin.
Kunpa itselläkin ois hyvä päivä ja lääkäri kertoisi silmän kasvaimen olevan hyvälaatuinen.

• Tykkää
Reactions: Kesä-ukko
Hyvää huomenta!
Kurssit alkaa taas. Energiaa ja inspiraatiota tilauksessa.

Näin kamalia unia, toisessa olin leikkauttanut hiukseni yhtäkkiä lyhyiksi ja haroin niitä epäuskoisena, toisessa meidän katosta roikkuili isoja seittejä ja niissä oli kamalia mustia hämähäkkejä. :p

Viimeksi muokattu:
Hyvää maanantai päevää kaikille minunkin puolestani! :)

Parin tunnin yöunilla pirteenä viiden aikaan noustu ylos,kun pienimmäinen yski niin pirusti,ettei miehen kanssa saatu sit enää unta.
Hommat tehty ja mies toi juuri tuoreita croisantteja mulle.

Aamun huippu hetki oli ehdottomasti,kun kohta 3 vuotias tyttö tuli yhtäkkiä halaamaan ja sanoi:"kiitos oot mun äiti" ja pusutti. :heart:

Huomenta!
Olipa kiva ylläri facebookissa tänä aamuna :)
Suomen kolmas chodsky pes-pentue on syntynyt maailmaan.

Yhteistyössä