Hakutulokset

1. E

G: Kuinka paljon teidän miehenne juo alkoholia?

Mies valmistui juuri diplomi-insinööriksi. Ottaa parit kaljat kuukaudessa (kännissä ollut kerran meidän 8 vuotta kestäneen yhteiselon aikana). Ei käy baareissa. Ei häiritse.
  2. E

Millonka testaisit?

Mä synnytin keskimmäisen heinäkuussa 2006 ja kuukautiset alkoivat tammikuussa 2007. Aika kauan meni.
  3. E

Mikä mökkeilyssä viehättää?

Mäkään en ole ikinä ymmärtänyt mökkeilyn päälle, MUTTA tähän on syynä varmaan se, kun olen kasvanut meren äärellä, järvien ja luonnon läheisyydessä. Ei ole ikinä ollut tarvetta mökkeilyyn. Jos olisin ikäni asunut kaupungissa, niin varmaan se mökki luonnon helmassa olisi ihana paikka...
  4. E

Tyttö sit pääsi hakemaansa lukioon =)

:flower: :flower:
  5. E

MulattiVauva

Meidän lapsilla ei kyllä pisteet ole laskeneet, 10 pistettä saaneet kaikki.
  6. E

MulattiVauva

Kiitos! =)
  7. E

Outo tunne tässä raskaudessa :/

:hug: Toivotaan, että kaikki olisi kunnossa. Nyt on taas tosi hyvä olo. Yleensä nämä "vaivat" ovat heti aamulla (mietin, että olisko ilmavaivoja osaksi) ja joskus iltaisin.
  8. E

Oliko sulla enemmän pahoinvointia tai jotain? Mä kyllä saisin varmaan aluksi slaagin, jos mahassa olis kaksoset. Kolme lasta jo ennenstään, niin kaksi lisää...jaa-a...jaksaiskohan sitä. Tai kai sitä jaksais, jos ois pakko.
  9. E

Mulla on viikkoja vasta jtn 11 eli laskettu aika on joskus tammikuun alkupuolella. Yksi neuvolakäynti takana ja ultra on ensi viikon keskiviikkona. Nytkin mulla on alaselkä hieman kipeä (liekö sitten nukkumisesta, en tiedä ) ja eilen otti kipeää molemmilta puolilta alavatsaa sekä tuosta...
  10. E

Mulla on mahassa jokseenkin outo tunne suurimman osan päivästä. Maha on jotenkin arka ja ihan kuin olisi kiristävä vanne tuossa keskellä mahaa. Myös alaselkä on kipeä. Vatsallani en pysty nukkumaan ollenkaan, vaikka edellisissä raskauksissa se on onnistunut näin alkuvaiheessa ian mainiosti. Myös...
  11. E

miten usein teillä imuroidaan?pyyhitään pölyt? pestään lattiat?

Imuroin päivittäin, pölyt pyyhkäisen joka toinen päivä ja lattian pesen n. 2 kertaa viikossa. Meillä kolme lasta ja kaksi aikuista. En tiedä, kumpi pa*kastaa enemmän - mies vai lapset :whistle:
  12. E

Parasta raparperipiirakanohjetta kaipailen

Mä tein tämän raparperipiirakan just prikulleen tuon Pirkka-lehden ohjeen mukaan ja tuli tosi meheävä ja maukas raparpeitorttu!! :p Saman ohjeen mukaan olen tehnyt myös omenasta - toimii! =)
  13. E

mietitkö sinä että onko varaa elämään?

En mieti, mutta en kyllä mieti niinkään, että tuilla eletään...ei, ei.
  14. E

Kumman valitsisit jos ois pakko?

Mekon ehdottomasti.
  15. E

MulattiVauva

Meillä on kolme afrikkalais-suomalaista lasta. Keskimmäinen lapsista (poika) on kaikista vaalein, tummat silmät toki on, mutta tukka on jännän kuparinruskea ja loivaa kiharaa. Esikoinen (poika) on hieman keskimmäistä tummempi, mutta tukka on samanvärinen, mutta kihara "tiukempaa". Kolmonen...
  16. E

Millä raskausviikolla sait esikoisesi?

Tasan rv 41. (toka rv 41+6 käynnistyksellä ja kolmonen 41+6).
  17. E

Pänniikö kotiruokafanaatikkoäitejä toi

Ei pänni ei, vaikka meillä ei eineksiä syödä. Kai niistä jotkut ihan hyviä on.

Yhteistyössä