G: Kuinka paljon teidän miehenne juo alkoholia?

• Viestiketjun aloittaja mii
  • Ensimmäinen viesti
apina
rakennusalalla
noin 1-2 viikon välein juo noin 8-12 kaljaa ainakin.
Häiritsee koska on luvannut vähentää kun olen raskaana, eikä ole sitä tehnyt. Ja mietin että tuskinpa vähentää edes kun vauva syntyy, vaikka kovasti väittää.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
- yksityisyrittäjä
- juo jokaikinen ilta olutta. Viikonloppuisin enemmän, niin että on ihan kunnolla kännissä
- häiritsee sen verran, että erosimme juuri

täällä muuten samoin, mutta putkimies ja ero on harkinnassa kun mie en jaksa ja lapsiakin asia häiritsee (etenkin esikoista)

sama vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
- yksityisyrittäjä
- juo jokaikinen ilta olutta. Viikonloppuisin enemmän, niin että on ihan kunnolla kännissä

täällä muuten samoin, mutta putkimies ja ero on harkinnassa kun mie en jaksa ja lapsiakin asia häiritsee (etenkin esikoista)
Jos sinun tilanteesi on samanlainen kuin minulla, eli mies ei näe mitään ongelmaa juomisessaan, niin suosittelen eroa. Olo on niin paljon kevyempi nyt eron jälkeen. Ja lapsiinkin juominen luonnollisesti vaikuttaa, haluan että lapseni saavat raittiin lapsuuden.

- työvoimakoulutuksessa, eli siis periaatteessa opiskelija on
- humalaan juo itsensä muutaman kerran vuodessa
- satunnaisesti ottaa pari kaljaa viikonloppuisin, ei kuitenkaan todellakaan joka vkl

Ei haittaa yhtään, joskus mulkaisen vähän kun ostaa kalliita kaljoja, mutta oikeasti en viitsi sanoa kun itse herkuttelen varmasti samalla summalla omia limppareita ja suklaita :p

sama vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sama vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
- yksityisyrittäjä

Jos sinun tilanteesi on samanlainen kuin minulla, eli mies ei näe mitään ongelmaa juomisessaan, niin suosittelen eroa. Olo on niin paljon kevyempi nyt eron jälkeen. Ja lapsiinkin juominen luonnollisesti vaikuttaa, haluan että lapseni saavat raittiin lapsuuden.

Tätähän se mies väittää, alkoholi ei ole ongelma koska hoitaa työnsä hyvin. Saas nyt nähdä kuinka tässä käy, on vaan hankala kun on kaksi huonoa vaihtoehtoa...jatkaa samaa rataa tai viedä lapsilta heille tärkeä ja hyvä isä????

vieras
Ammatiltaan duunari.. Viikossa (kolmena eri päivänä) menee noin 10 pulloa. Mutta humalaan juo itensä harvoin ja vielä harvemmin käy viihteellä, kerran kolmessa kuussa suunnillen.

Itse käyn useammin viihteellä, kerran-kaksi kuussa. Mutta vastavuorosesti itse en juo kotona ikinä. Eli ei häiritse.

rv 34
Tämän vuoden puolella 3 kertaa juonut, en seuraa paljon. Ei kuitenkaan kävele päin seiniä, ei tappele ja osaa olla ihmisiksi :)
Miehen juominen ei häiritse minua.
Ajaa työkseen autoa.

Yhteistyössä