G: Kuinka paljon teidän miehenne juo alkoholia?

• Viestiketjun aloittaja mii
  • Ensimmäinen viesti
vaihtamalla todella parani
Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Onko kaikkien miehet tosiaan noin raittiita?

Omani juo 0-3krt viikossa
en karttois pätkääkää tuollaista.edellinen mieheni teki tota ja vaihdoin miestä.juo n. parina iltana 1-2 kaljaa ja lahtee viihteelle suuripiirtein 2x vuodessa.itse olen samanlainen.

vieras
hoitoalalla, juo olutta 1-4kertaa kuukaudessa, mutta max 3-4kerrallaan, ehkä kaksi kertaa kuussa saunaolut-pari, ja kaksi kertaa kuussa 3-4 olutta.. ei käytä muuta alkoholia ollenkaan, siis esim kirkkaita... ei häiritse, enkä ole itsekään kova alkoholinkäyttäjä, samaa tyyliä mulla, mutta siideriä =)

bonja
1. Työllä on todella suuri merkitys eli ei voisikaan juoda yhtään.
2. 2-4 esim. olutta kuukaudessa. Maksimissaan. Tai pullo viiniä kuukaudessa max. Ei kyllä joisi enempää vaikka työ ei rajoittaisikaan. Ei koskaan humalaan asti. Itselläni ihan sentilleen samanlaiset juomatavat, mikä on taivaan lahja.
3. Ei häiritse. Paitsi ehkä se, että juomme molemmat liian vähän, voisi olla rentouttavaa välillä vähän huppeloitua. Mutta sopivasti.

joo
-mies on johtavassa asemassa it-alan yrityksessä.
-juo lasillisen viiniä tai kaljan n.kolme kertaa vuodessa.
-häiritsee. toivoisin että mies kävisi ulkona enemmän niiden kavereidensa kanssa joita on enää jäljellä. ensin oli työ joka vei kaiken ajan, nyt pienet lapset. toki on kiva että mies haluaa viettää kaiken vapaa-aikansa lasten kanssa, mutta olis se hyvä harrastaa jotain tai käydä joskus viihteellä.
meni vähän ot..

1. Rekkakuski
2. Silloin tällöin tänä vuonna 2 krt, ollut aikas kunnossa un aamuyöllä kotiutunut, nukkuu seuraavan päivän joka joskus ottaa päähän. Ei harrasta saunakaljoja.
3. Ei liiemmin juominen häiritse, mutta tuo koko päivän nukkuminen / torkkuminen häiritsee, kun en itse osaa krapulassakaan kovin pitkään nukkua.

Varastovastaavana/kalustepuusepän hommia.
Olutta menee mäyräkoirallinen vuodessa, joskus voi ottaa muutaman terävän firman juhlissa.
Kuvaavaa on että pakkasessa on 8 vuoden ajalta kertynyt kymmenkunta viinapulloa joita on saatu tuliaisina ja lahjoina :whistle: ei häiritse miehen juominen, kunhan ei tuosta lisäännykään :LOL:

1-2 krt kuussa. perskännit, ei ole oppinut eikä varmaan ikinä tule oppimaan sitä juomisen kontrolloimista.
yksittäisia kaljoja en todellakaan laske, niillä ei ole mitään merkitystä.
jois varmasti useammin jos ei ois pientä lasta tai mua mäkättämässä:DD tuo yks kerta kuussa ei haittaa, sovittukin jo raskausaikana että molemmat voi sen verran käydä.
välillä tulee kinaa kun se sille päälle sattuu että pitäs useemmin päästä

Duunari on, säännöllinen päivätyö ja viikonloppupäivystyksiä 6 viikon välein.
Kotioloissa voi juoda yhden oluen joskus, ehkä 1-2kertaa kuussa viikonloppuna. Sitten jos ollaan viikonloppukylässä esim veljeni luona, niin saattaa illan mittaan tissutella enemmänkin, mutta ei mitään kännejä silloinkaan. Näitä kyläilyjä on kaksi vuoteen. Lisäksi mies käy ehkä kerran vuodessa tai kahdessa jossain juhlimassa, jolloin juo sitten ihan kunnolla.
Ei todellakaan häiritse:D

qwen
Eli millainen työ miehellä on?
Kuinka usein ja kuinka paljon juo?
Häiritseekö miehesi juominen sinua?

Tehtaassa vuorotyössä/ duunari
Juo 1-3 kertaa vuodessa. Normi kännit ja käydään aina yhdessä
Ei todellakaan häiritse.

Yhteistyössä