ei ole kompaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko tämä kompa?! Tottakai sitä täytyy miettiä miten elämänsä rahoittaa ja tehdä valinnat sen pohjalta!
Onko tämä siis mielestäsi joku saavutus? Ettei tarvitse asumistukea?Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mä aattelen tä ne järjestyvät tuittakin. =) Ja niin ovat järjestyneetkin. Edes asumistukea en oo sitten opiskeluaikojen nostanut.
Vastasin jo, ettei mietitä. Eikä myöskään käytetä yhteiskunnan tukia. Tullaan toimeen milloin yhdellä milloin kahdella palkalla. Edes työttömyyskorvaus ei juokse. Eletään normaalielämää eikä ole tarvinut miettiä. Asuntolaina toki on, mutta ei sitäkään tarvinut kovin miettiä. Pankki antoi rajat minkä verran meille luottoa antaa.Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:ei ole kompaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko tämä kompa?! Tottakai sitä täytyy miettiä miten elämänsä rahoittaa ja tehdä valinnat sen pohjalta!
kunhan uteliaisuuttani kyselen kun on vähän sellanen käsitys että ihmiset ei mieti sitä onko varaa.. kun tukia saa jne. eli valintoja ei tehdä siltäpohjalta että onko varaa vaan siltä pohjalta että halutaan..
On minun mielestäni osoitus siitä, että osaa tulla omillaan toimeen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko tämä siis mielestäsi joku saavutus? Ettei tarvitse asumistukea?Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mä aattelen tä ne järjestyvät tuittakin. =) Ja niin ovat järjestyneetkin. Edes asumistukea en oo sitten opiskeluaikojen nostanut.
No oikeastaan se kertoo vain sen, että olen löytänyt työpaikan aina ennen kuin oon ehtinyt hakea asumistukea.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko tämä siis mielestäsi joku saavutus? Ettei tarvitse asumistukea?Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mä aattelen tä ne järjestyvät tuittakin. =) Ja niin ovat järjestyneetkin. Edes asumistukea en oo sitten opiskeluaikojen nostanut.
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:No oikeastaan se kertoo vain sen, että olen löytänyt työpaikan aina ennen kuin oon ehtinyt hakea asumistukea.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko tämä siis mielestäsi joku saavutus? Ettei tarvitse asumistukea?Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mä aattelen tä ne järjestyvät tuittakin. =) Ja niin ovat järjestyneetkin. Edes asumistukea en oo sitten opiskeluaikojen nostanut.
Yleensä jotain työtä aina ilmaantuu kun sitä vailla on.
juuri näin.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Olen miettinyt. Olisihan sitä kiva asua vaikka millaisessa kartanossa, mutta asun silti mieluummin sellaisessa asunnossa, mihin mulla on varaa. Ja varaa siten, ettei tarvitse olla jatkuvasti paska jäykkänä, jos ruuan hinta nousee tai pesukone hajoaa.
Ja lasten lukumäärässäkin olen miettinyt, kuinka monta lasta mulla on varaa elättää. Elättää siten, ettei tarvitse minimielintasolla elää.
miten muistan lukeneeni että ennen eroasi et olisi edes halunnut töihin lähteä?Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:No oikeastaan se kertoo vain sen, että olen löytänyt työpaikan aina ennen kuin oon ehtinyt hakea asumistukea.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko tämä siis mielestäsi joku saavutus? Ettei tarvitse asumistukea?Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mä aattelen tä ne järjestyvät tuittakin. =) Ja niin ovat järjestyneetkin. Edes asumistukea en oo sitten opiskeluaikojen nostanut.
Yleensä jotain työtä aina ilmaantuu kun sitä vailla on.
Toivottavasti teidän pankkinne ei ole ahneuksissaan myöntänyt teille liian suurta lainaa, jos ette kerran itse ole miettineet millaisen summan kanssa pärjäätte vaan olette luottaneet koronkiskuriin.Alkuperäinen kirjoittaja noup:Vastasin jo, ettei mietitä. Eikä myöskään käytetä yhteiskunnan tukia. Tullaan toimeen milloin yhdellä milloin kahdella palkalla. Edes työttömyyskorvaus ei juokse. Eletään normaalielämää eikä ole tarvinut miettiä. Asuntolaina toki on, mutta ei sitäkään tarvinut kovin miettiä. Pankki antoi rajat minkä verran meille luottoa antaa.Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:ei ole kompaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko tämä kompa?! Tottakai sitä täytyy miettiä miten elämänsä rahoittaa ja tehdä valinnat sen pohjalta!
kunhan uteliaisuuttani kyselen kun on vähän sellanen käsitys että ihmiset ei mieti sitä onko varaa.. kun tukia saa jne. eli valintoja ei tehdä siltäpohjalta että onko varaa vaan siltä pohjalta että halutaan..