Outo tunne tässä raskaudessa :/

Mulla on mahassa jokseenkin outo tunne suurimman osan päivästä. Maha on jotenkin arka ja ihan kuin olisi kiristävä vanne tuossa keskellä mahaa. Myös alaselkä on kipeä. Vatsallani en pysty nukkumaan ollenkaan, vaikka edellisissä raskauksissa se on onnistunut näin alkuvaiheessa ian mainiosti. Myös kylkiasento tuntuu epämukavalta.

Tällaisia oireita ei ole ennen ollut ja vainoharhaiseksihan tässä tulee :/ :/ :ashamed:

..
Jostain kuulin, että raskausmyrkytyksessä voi olla tuota vanteen tunnetta. Milloin sulla on seuraava neuvolakäynti? Jos ei ihan lähiaikoina, niin soita ja kysäise neuvolatädiltä.

Mulla on viikkoja vasta jtn 11 eli laskettu aika on joskus tammikuun alkupuolella. Yksi neuvolakäynti takana ja ultra on ensi viikon keskiviikkona.

Nytkin mulla on alaselkä hieman kipeä (liekö sitten nukkumisesta, en tiedä ) ja eilen otti kipeää molemmilta puolilta alavatsaa sekä tuosta vasemman rinnan alta.

Kai sitä pitäisi neuvolaan soitella tänään, jos sama tunne jatkuu

:/ :/ :/

Alkuperäinen kirjoittaja Ja:
Mullakin oli outo tunne. Se outo tunne olikin kaksoset.
Oliko sulla enemmän pahoinvointia tai jotain?

Mä kyllä saisin varmaan aluksi slaagin, jos mahassa olis kaksoset. Kolme lasta jo ennenstään, niin kaksi lisää...jaa-a...jaksaiskohan sitä. Tai kai sitä jaksais, jos ois pakko.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
En haluaisi maalata piruja seinälle, mutta mulla oli samanlaisia oireita ja todettiinkin sitten tuulimuna kaksoset. Toivottavasti sulla ei kuiteskaan näin.
:hug:

Toivotaan, että kaikki olisi kunnossa.

Nyt on taas tosi hyvä olo. Yleensä nämä "vaivat" ovat heti aamulla (mietin, että olisko ilmavaivoja osaksi) ja joskus iltaisin.

Yhteistyössä