Tyttö sit pääsi hakemaansa lukioon =)

• Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
tulevan lukiolaisen äiti
Joo niin pääsi meilläkin. Haki 5 eri lukioon ja pääsi siihen 1. toiveeseen. No sinne oli kyllä melko matala ka raja, mutta olisi päässyt 3 muuhunkin toivomaansa. Ka oli 8:lla alkava, mutta halusi tuohon Medialukioon

Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muuttaako sit pois kotoa kun ei kerran lähilukioon mene?
ei, lähilukio on sama missä kävi jo yläasteen eikä hänen keskiarvons aolis edes riittänyt sinne. Siellä olis pitänyt ola yli 8 keskiarvo., Eipä tuonne toiseenkaan lukioon oo matkaa kuin noin 5km. Eli lähellä sekin.
Eipä tytöllä kiirettä ole muuttaa, kotoa käin opiskelu on helpompaa. Ei tarvitse jos ei halua opiskelun ohessa tehdä töitä

tulevan lukiolaisen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Onnea! Meidänkin neiti pääsi eka toiveeseen, joka tosin ei ollut lukio vaan amis...ja äippä on ylpee <3
Hienoa! Pääasia että nuoret pääsevät hyviin / toiveidensa mukaisiin kouluihin.

Hippoliina
Mäkin pääsin ammattikouluun :), hieman sinne nuorten joukkoon jännittää mennä, kun ovat tosiaan sen 8 vuotta nuorempia. Mutta vihdoin pääsen opiskelemaan alaa, joka on se mun juttu, ehdottomasti.
Ja ensi kertaa elämässä löytyy motivaatiota opiskeluun. :D

Onnea vaan kaikille kouluihin päässeille :)

salla
Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
Mäkin pääsin ammattikouluun :), hieman sinne nuorten joukkoon jännittää mennä, kun ovat tosiaan sen 8 vuotta nuorempia. Mutta vihdoin pääsen opiskelemaan alaa, joka on se mun juttu, ehdottomasti.

Utelua: mitä alaa pääset opiskelemaan ?

lukion ope
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muuttaako sit pois kotoa kun ei kerran lähilukioon mene?
ei, lähilukio on sama missä kävi jo yläasteen eikä hänen keskiarvons aolis edes riittänyt sinne. Siellä olis pitänyt ola yli 8 keskiarvo., Eipä tuonne toiseenkaan lukioon oo matkaa kuin noin 5km. Eli lähellä sekin.
Eipä tytöllä kiirettä ole muuttaa, kotoa käin opiskelu on helpompaa. Ei tarvitse jos ei halua opiskelun ohessa tehdä töitä
Ja nimenomaan hienoa, että kotoa saa tukea, ettei tarvitsekaan tehdä töitä. Lukio-opiskelu on rankkaa muutenkin ja on upeaa, jos nuori saa keskittyä siihen ja saa kotoa tukea.

Onnea opiskelupaikasta!

Hippoliina
Alkuperäinen kirjoittaja salla:

Lähihoitajaksi

Oliskohan mulla vielä ollu keskiarvo 6,5, tai jotain sitä luokkaa, jos en ihan väärin muista, joten todella onnellinen olen että pääsin

Lähihoitajaksi

Oliskohan mulla vielä ollu keskiarvo 6,5, tai jotain sitä luokkaa, jos en ihan väärin muista, joten todella onnellinen olen että pääsin
Onnea sinulle opiskelupaikan saamisen johdosta :) :flower:

Hippoliina
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:

Lähihoitajaksi

Onnea sinulle opiskelupaikan saamisen johdosta :) :flower:
Kiitoksia :)

Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja tulevan lukiolaisen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Onnea! Meidänkin neiti pääsi eka toiveeseen, joka tosin ei ollut lukio vaan amis...ja äippä on ylpee <3
Hienoa! Pääasia että nuoret pääsevät hyviin / toiveidensa mukaisiin kouluihin.
tytöllä oli tämä ykköstoiveena.
Ja tiedän sen että tuo murkku-poika , joka kahden vuoden päästä pääsee ysiltä ei tule haluamaan lukioon, mutta se ei haittaa yhtään. Tärkeintä on se että opiskelee mistä tykkää,tavoitteena hänellä olis päästä kauppikseen ( tahtoo perustaa oman yrityksen)
Kannustetaan siihn mistä tykkää,amis on yhtä hyv paikka. pääasia että opiskelee sitä mistä tykkää.

Yhteistyössä