Lunatic
Saarioisten mainos tossa ylhäällä... "äitien tekemää ruokaa"... :xmas:
Eikö einesten vastustajat saa painajaisia nyt?
Pännii ihan tosissaan, aattelin laittaa koko sivoston kiinni just sen takia. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Saarioisten mainos tossa ylhäällä... "äitien tekemää ruokaa"... :xmas:
??Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Se on ihan hvyttömän is! Ja ain kun sen näkee, alkaa tehdä mieli lanttulaatikkoa. :ashamed:
Ihme kyllä en oo itte pultannu tosta lauseesta, vaikka olenkin feministi ja näen punasta aika helposti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En ole kotiruokafanaatikko mutta mua pännii toi slogan. Onko se ruoka jotenkin parempaa jos se on ÄITIEN tekemää. Uskaltaisin väittää että on paljon lapsettomia naisia ja miehiä jotka siellä tehtaissa ovat töissä... Olisiko se huonompaa sanoa ettei se olekaan äitien tekemää?
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Ei saa pänniä!! :snotty: Kun meidän lapsilta kysyy että mitä pikaruokaa haluatte syödä tänään niin ne ei vastaakaan että hamppareita tai pizzaa vaan huutavat yhteen ääneen että Saarioisten Rusinallista Maksalaatikkoa!!! :'( Pilalla on mun kotiruoalla kasvatetut lapset!
Mä en ole ikinä tulkinnut tuota slogania minkäänlaiseksi eineksien tai näiden nimenomaisten pöperöiden ylistykseksi, vaan pikemminkin se on kommentti nykyajan äitiyttä ja ruokakulttuuria kohtaan. Eli että on ihan ok ostaa eineksiä, ja voidaan vähän naureskellakin tuolle vanhalle myytille äidin ihmeellisistä kokkaustaidoista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En ole kotiruokafanaatikko mutta mua pännii toi slogan. Onko se ruoka jotenkin parempaa jos se on ÄITIEN tekemää. Uskaltaisin väittää että on paljon lapsettomia naisia ja miehiä jotka siellä tehtaissa ovat töissä... Olisiko se huonompaa sanoa ettei se olekaan äitien tekemää?
Alkuperäinen kirjoittaja Naisen raivo:Blue, sun lapset on niin oikeessa, Saarioisten rusinallinen maksis on niiin hyvää !!