Hakutulokset

1. E

Kuinka usein teillä on seksiä?

Noin joka toinen päivä.
  2. E

*G*Saako nännit näkyä esim-t-paidan läpi?

Nöpöttää ne muuten miehilläkin joskus...ei se, että mä olisin jotenkin seurannut :whistle:
  3. E

*G*Saako nännit näkyä esim-t-paidan läpi?

Ei mua haittaa, jos jollain näkyy, einkä kyllä oo kiinnittänyt huomiota, vaikka mullakin ois joskus ajovalot "vilkkuneet" paidan läpi. Rintavana ihmisensä en kamalan paksuista toppauksista rintsikoissa pidä.
  4. E

Ettehän unohtaneet aamupalaa ??!!

½ litra kylmää vettä, kaksi mukillista mustaa kahvia, 2 viipaletta peunalimppua kinkulla, juustolla, kurkulla ja paprikalla, itsetehtyä raparperi-punaherukkamehua.
  5. E

YKSIN KOTONA!!!!!!!!!!!!!!!!

:D
  6. E

kotiintulovaatteet vauvalle

50-56cm on ollut.
  7. E

muita joilla kasvoissa jyllää streptokokki?!

Mulla alkoi flunssa, sitten tuli kuume, sitten tuli kurkku kipeäksi, tehtiin se nielutesti ja osoittautui, että mulla oli myös angiina ja siinä se streptokokkibakteeri...noin mulla se alkoi ja siitä seuraavana yönä alkoi kädet kutia,polttaa ja kirvellä, kädet turposivat, tuli ns. rakkoja ja...
  8. E

Kotitekoinen tatska, saa haukkua. Sis. kuvan siis. :P

Älä lisää mitään (tai mikäs minä olen sanomaan =)). Just hyvä noin!
  9. E

Kotitekoinen tatska, saa haukkua. Sis. kuvan siis. :P

Mä en tykkää tatuoinneista, mutta tuo on kaunis! =) Oikeasti!
  10. E

Mulla oli ekaa ja toivottavasti vikaa kertaa. En tiedä mihin sitä kipua voisi verrata! Se oli helvetillistä! Kädet oli punaisen, paksun rakkomaisen maton peitossa :x Ennen kaikkea se meni hermoihin, kun kukaan ei ensin osannut kertoa, mistä johtuu ja sitten kun meni kasvoihi, niin...kamalaa...
  11. E

Mulla oli streptokokkibakteerin aiheuttama "joku" käsissä. Oli ihan järkyttävän kipeät ja kamalan näköiset!!! Kaksi päivä itkin ja heiluttelin käsiäni, kun mitään en voinut tehdä/mihinkään koskea.. Antibiootti alkoi vaikuttaa parin päivän päästä. Kolme kertaa kävin yksityisellä käsien kanssa...
  12. E

Mielenkiinnosta, miten paljon juotte alkoholia lastenne läsnäollessa?

Joskus (hyvin harvoin) voin oluen ottaa, kun lapset nukkuvat. Meillä ei pahemmin alkoholia käytetä. *muoks. nyt en juo, kun raskaana.
  13. E

Nyt ollaan sitten valmistuneita !!!! Tuli stipendikin saatua :)

Onnea, onnea! :flower: :flower: =) Mun mies valmistui eilen diplomi-insinööriksi =)
  14. E

Vastatkaapa tähän

Miksei? Miksi citymaasturin omistavat ihmiset käyvät hakemassa ruokakasseja?
  15. E

Miten teillä tehdään jauhelihakastike?

Ohje 1. Kuullotan sipulia hetken, lisään naudan paistijauhelihan, jonka ruskistan. Sekaan paprikajauhetta, chilijauheta, pippuria myllystä, valkosipulia, suolaa, vettä ja annan muhia. Suurustan vesi-jauhoseoksella. Ohje 2. Kuullotan sipulia, ruskistan jauhelihan, sekaan tomaattapyrettä tai...
  16. E

Haluaisin oppia syömään RAEJUUSTOA! vinkkejä?

Paras salaatti ruoan kanssa on ehkä raejuusto-kurkku-purjosalaatti :p
  17. E

Mitä vikaa tässä häämatkassa?

Meidän häämatka oli matka maistraatista Raxiin syömään :laugh: Myöhemmin oltiin piknik-risteilyllä kahdestaan. Eihän se sun siskon asia ole, minne teidän häämatka suuntautuu :) Menette sinne, minne haluatte.
  18. E

Miten teidän 2-vuotiaat käyttäytyvät kaupungilla/ostoskeskuksissa kävellessänne?

Aamuisin/aamupäivisin 2,5v tyttö käyttäytyy nätisti, pitää kädestä ja tottelee, mutta jos erehdyn kaupoille (vaikka vain ruokakauppaan) iltasella (ennen klo 18), niin silloin mikään ei toimi. Silloin laitan ostoskärryihin.
  19. E

G:Mitä oot syönyt tänään?

Mukillisen mustaa kahvia, 2 palaa ruisleipää ja kivennäisvettä tuhottoman määrän.
  20. E

Mulla on tänään ultra. *turhis*

Joo, kyllä mä NYT sen jo tajusin :laugh: :laugh:

Yhteistyössä