muita joilla kasvoissa jyllää streptokokki?!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
sain antibiootin mut ei auta,anoppi kävi äsken kauhistelemassa,miten voikaan olla pahasti tulehtunut iho.Parissa päivässä tulehtunut tosi pahoin,punottaa,mätii ja kuumoottaa kauttaaltaan.Huomenna pitäs saaha sit uutta troppia.Mitenköhän tätä vois nyt sit ite helpottaa??niin ja ei ole kyse finneistä.

Mulla oli streptokokkibakteerin aiheuttama "joku" käsissä. Oli ihan järkyttävän kipeät ja kamalan näköiset!!! Kaksi päivä itkin ja heiluttelin käsiäni, kun mitään en voinut tehdä/mihinkään koskea.. Antibiootti alkoi vaikuttaa parin päivän päästä.
Kolme kertaa kävin yksityisellä käsien kanssa, kun meinasi järki lähteä. Punoistusta ja näppyjä ilmestyi jo kasvoihinkin tuolloin. Parhaan neuvon sain, kun kävin Turussa Pulssissa erään ihotauteihin erikoistuneen lääkärin luona. Hän käski hieroa käsidesiä monta kertaa päivässä käsiin. Tein niin ja kädet rauhoittui. Muutaman päivän päästä nahka irtosi käsistä ja sitten kynnet.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Mulla oli streptokokkibakteerin aiheuttama "joku" käsissä. Oli ihan järkyttävän kipeät ja kamalan näköiset!!! Kaksi päivä itkin ja heiluttelin käsiäni, kun mitään en voinut tehdä/mihinkään koskea.. Antibiootti alkoi vaikuttaa parin päivän päästä.
Kolme kertaa kävin yksityisellä käsien kanssa, kun meinasi järki lähteä. Punoistusta ja näppyjä ilmestyi jo kasvoihikin tuolloin. Parhaan neuvon sain, kun kävin Turussa Pulssissa erään ihotauteihin erikoistuneen lääkärin luona. Hän käsksi hieroa käsidesiä monta kertaa päivässä käsiin. Tein niin ja kädet rauhoittui. Muutaman päivän päästä nahka irtosi käsistä ja sitten kynnet.
tuo on paha bakteeri kun pääsee jylläämään,mulla ei tehonnu antibiootti,joten saan varmaan voimakkaampaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kolme kertaa kävin yksityisellä käsien kanssa, kun meinasi järki lähteä. Punoistusta ja näppyjä ilmestyi jo kasvoihikin tuolloin. Parhaan neuvon sain, kun kävin Turussa Pulssissa erään ihotauteihin erikoistuneen lääkärin luona. Hän käsksi hieroa käsidesiä monta kertaa päivässä käsiin. Tein niin ja kädet rauhoittui. Muutaman päivän päästä nahka irtosi käsistä ja sitten kynnet.
tuo on paha bakteeri kun pääsee jylläämään,mulla ei tehonnu antibiootti,joten saan varmaan voimakkaampaa.
Mulla oli ekaa ja toivottavasti vikaa kertaa. En tiedä mihin sitä kipua voisi verrata! Se oli helvetillistä! Kädet oli punaisen, paksun rakkomaisen maton peitossa :x Ennen kaikkea se meni hermoihin, kun kukaan ei ensin osannut kertoa, mistä johtuu ja sitten kun meni kasvoihi, niin...kamalaa! Onneksi käsistä ei huomaa yhtään, että mitä ovat kokeneet.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla oli ekaa ja toivottavasti vikaa kertaa. En tiedä mihin sitä kipua voisi verrata! Se oli helvetillistä! Kädet oli punaisen, paksun rakkomaisen maton peitossa :x Ennen kaikkea se meni hermoihin, kun kukaan ei ensin osannut kertoa, mistä johtuu ja sitten kun meni kasvoihi, niin...kamalaa! Onneksi käsistä ei huomaa yhtään, että mitä ovat kokeneet.
mullakin tää kuumotus ja kutina on niin rasittavia.Kyllä ootan sitä päivää kun tää on parantunut!!!Opinpahan arvostamaan näköjään ihan hyvää ihoa ja tervettä jos tästä selvii!

Alkuperäinen kirjoittaja anu:
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Mistä tollasen saa vai tietääkö sitä?
samaa aloin miettiä! ?
Mulla alkoi flunssa, sitten tuli kuume, sitten tuli kurkku kipeäksi, tehtiin se nielutesti ja osoittautui, että mulla oli myös angiina ja siinä se streptokokkibakteeri...noin mulla se alkoi ja siitä seuraavana yönä alkoi kädet kutia,polttaa ja kirvellä, kädet turposivat, tuli ns. rakkoja ja tuska oli kova.

pate
mulla on para aikaa streptokikki bakteeri lääkärin mukaan mutta ei mulla vaan tunnu toi kuume yhtään sen kylmältä eikä kuumalta vaikka on ollutkin 39 astetta vois verrata samakun oisit koko päivän hakannut halkoi aurigossa :D no nyt tulee rä,än kanssa verta sitä mä ihmettelen onko se imusolmuke revennyt kun se on kasvanut liian isoks ? ja sit mulla ei oo ilmennut käsien kipeys eikä pilkkuja.

Yhteistyössä