*G*Saako nännit näkyä esim-t-paidan läpi?

• Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo
Onko miulla vääränlaisia rintsikoita vai liian ohuita paitoja,mutta joskus meinaa tulla ongelma. Etenkin kesäkuumalla ei viittis montaa paitaa laittaa päällekäin mutta entäs sitten kun menee vaikka kauppaan missä onkin viileämpää :/

Miten te ratkaisette tän ongelman?

Ei mua haittaa, jos jollain näkyy, einkä kyllä oo kiinnittänyt huomiota, vaikka mullakin ois joskus ajovalot "vilkkuneet" paidan läpi.

Rintavana ihmisensä en kamalan paksuista toppauksista rintsikoissa pidä.

hmm
mulla on aine käytössä tukevat ja topatut liivit juuri tuon "ongelman" takia, mutta ei ne perkele tahdo aina piilossa pysyä... jos on kylmä ja tiukka t-paita päällä niin näkyy, mua ei haittaa, koska empä mä asialle mitään voi...

näin
Ei saa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vieras
Pakostakin näkyy ku ei ole tissejä suotu. Nännit toki on! :D Enkä mä niitä ala teippaa piiloon tai mitään. Hassu ajatuskin! Ja siis en käytä rintsikoita kun ei niitä rintoja yksinkertaisesti ole!!

Yhteistyössä