Hakutulokset

1. C

oulun seudun äidit

Minä myös kaipailen seuraa. Olen 31 vuotias kolmen lapsen äiti. Nuorimmainen on kuukauden ikäinen ja isommat lapset 5 ja 6 vuotiaita.
  2. C

Oululaiset äidit!

Minulle passais kaikki päivät joko aamupäivällä kymmenen aikaan tai sitten iltapäivällä kahden aikaan. Nuo aikarajoitukset sen takia kun esikoisen eskari kestää 9.00-13.00. Tapaamispaikan suhteen pää lyö ihan tyhjää. Kaupungin kirjasto tai Ouluhalli kuperkeikan aikaan? Tai uskaltaako joku...
  3. C

Oululaiset äidit!

Pitäisköhän meidän joku tapaaminen yrittää järjestää? Minä muutin Ouluun Haapalehtoon joulukuun alussa ja nyt kun vauva on syntynyt olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin.
  4. C

kävin katsastamassa aivan ihanat sivut

Tiedän kyllä alv:n rajan mutta en tajua miten tuo eroaa yritystoiminnasta. Siis kun esittelyssä kerrotaan että teemme bisnestä mutta emme uskalla perustaa toiminimeä. Miten voi tehdä bisnestä ilman jotain yritysmuotoa? Laki kuitenkin sanelee omat ehtonsa kirjanpidon suhteen yritysmuoden...
  5. C

kävin katsastamassa aivan ihanat sivut

Mä en tajua miten tuo eroaa yritystoiminnasta. Itse poistaisin tuollaiset sivut vilkkaasti ennen kuin joku ilmoittaa verottajalle ja siskoksille tulee ongelmia verottajan kanssa.
  6. C

Mainitse yksi jo ostamasi joululahja sekä yksi lahja jonka itse haluaisit

Ostettu kirja. Toivoisin monitoimikonetta.
  7. C

G Paljonko olet ajatellut laittaa joululahjoihin tänä vuonna

170 euroa yhteensä. Ostan lahjoja vain omille lapsilleni sekä yhdet paketit kahdelle kummipojalleni.
  8. C

Kiusallista peräpukama-asiaa

Mulla tuli pukamia joskus rv 28 tienoilla ja hävisivät 2-3 viikon aikana pois. Aluksi tuntui että eivät pienene edes mutta toisin kävi. Itse en käyttänyt mitään rasvoja vaan suihkuttelin muutaman kerran päivässä, pidin huolen että suoli toimii ja luomukeinona söin joka päivä greipin (se kuulemma...
  9. C

Eronneet, kuinka usein etävanhempi tapaa lastaan/lapsiaan?

Joka toinen viikonloppu torstaista sunnuntaihin. Kesäloma-ajat sovitaan erikseen samoiten kuin juhlapyhät. Joustoa on kumpaankin suuntaan tarvittaessa. Isä saa hakea lapset luokseen milloin vain muulloinkin mutta ei valitettavasti tätä oikeutta käytä. Yleensä isä hakee torstaisin ja minä haen...
  10. C

Miksi ihmiset on niin TYHMIÄ etteivät osta joululahjoja pitkin vuotta vaan alkavat nyt valittaa köyhyyttään

Jos eivät vain osaa ennakoida. Minä en oo hoksannu ostaa juuri mitään valmiiksi vaikka välillä olen sillä silmällä ale-laareja katsellut mutta sen sijaan olen laittanut lähes joka kuukausi tietyn summan rahaa purkkiin ja ne rahat on varattu lasten joululahjoihin. Mut jos olisin ennakoinut niin...
  11. C

Tästä lähin katkon välit kaikkiin raskaana oleviin ja enkä todellakaan tee lähempää tuttavuutta pikkulasten äiteihin

En mä mitään tekosyitä ole keksinytkään, jos jotain on sovittu niin siitä kiinni pidetty. Mutta etukäteen on hankala tietää mikä on vointi huomenna joten sitten kun kylään menen niin monesti huomaan vain haukottelevani enkä keksi mitään sanottavaa :ashamed: Tuntuu että normaalit...
  12. C

Tästä lähin katkon välit kaikkiin raskaana oleviin ja enkä todellakaan tee lähempää tuttavuutta pikkulasten äiteihin

Niinpä :| Toivon vaan että saan pidettyä suuni enkä tee mitään typerää. Mut jos vertaa tuohon alkuperäiseen niin minä en valita kipujani enkä väsymystäni ja vastaan viesteihin ja pidän kiinni siitä mitä sovitaan. Huomaan vaan ärsyyntyväni ihan turhasta eikä päässä liiku mitään järkevää mistä...
  13. C

Minä taas olen ajatellut että voisin katkaista välit kaikkiin ystäviini. Tai no ei katkaista mutta ottaa vähän etäisyyttä. Mulla on raskausviikkoja 34+ jotain ja väsyttää, kiukuttaa ja tuntuu etten osaa keskustella yhtään mistään kenenkään kanssa. Olis helpompaa kun ei hetkeen tarvisi olla...
  14. C

*** Olisiko tänään hyvä päivä :) YSTÄVIÄ PAIKKAKUNNALTA PINO ****

Oulusta uusia ystäviä etsii 31v äiti. Nyt en ehdi tämän enempää kirjoittaa mutta yv:llä tai sähköpostilla tavoittaa :)
  15. C

Viikon ruokasuunnitelmat?

ma: Chili sin carne ti: esikoisen toiveruoka ke: tofukeitto to: tofukeitto pa-su: reissussa, en tiedä mitä syödään.
  16. C

Rakenneultra (terveystalo oulu)

Minä kävin siellä elokuussa. Mukaan sain kolme ultrakuvaa vauvasta. Kätilöt oli mukavia ja ultraukseen käytettiin hyvin aikaa, ei ollut mikään pikapyrähdys.
  17. C

Äitini teki ristiäisiin kauniin voileipäkakun *kuva*

Aina ei voi sillä kateellisuudella negatiivisia mielipiteitä kuitata. Vaikka tuo on tehty ihan taitavasti ja ajatus on hieno niin en haluaisi vastaavaa oman lapseni ristiäisiin koska jo pelkän kakun katsominen tuo pahan olon. Se saattaa johtua siitä että olen kasvissyöjä ja jotenki nuo juuston...
  18. C

Äitini teki ristiäisiin kauniin voileipäkakun *kuva*

Mielenkiintoisen näköinen kakku ja idea oli kiva :)
  19. C

Saako miehenne mennä kuvauksiin isotissisen seksipommin kanssa?

Mulla on todella pienet rinnat ja tiedän että mieheni tykkää isoista tisseistä. Eli kyllä ne jotkut kertookin =) Ja vastaus alkuperäiseen kysymykseen: kyllä saisi mennä.
  20. C

Oululaiset äidit!

Minä tulen teidän joukkoon mukaan joulukuussa kun muutetaan Ouluun. Oulun pohjoispuolelta yritetään uutta kotia etsiskellä. Silloin ei varmaan puistotreffejä pahemmin järjestellä mutta jos vaikka jonkun luokse voitais kerääntyä kahvittelemaan. Vaikka meille sitten kun saadaan koti kuntoon :)...

Yhteistyössä