Äitini teki ristiäisiin kauniin voileipäkakun *kuva*

"vieras"
[QUOTE="vieras";21996935]Sinäkö et ole idiootti, koska haukut muita? Kakusta on vain eriäviä mielipiteitä.[/QUOTE]

Daa? Tämä ei ollutkaan mielipidekysymys. Ap vain halusi kertoa, että hänen äitinsä oli kiva, kun teki ristiäisiin kakun ja vielä hienon sellaisen.

"sipsi"
Hieno kakku, todella taitava on äitisi :)

Voi että, tähänkin ketjuun sitten eksyi muutama säälikukkanen :LOL: Eikö oo itellä äitiä, joka osaisi yhtä hienon tehdä, vai mikä nyppii...

"amalia"
Huh, onpas täällä paljon kateellisia immeisiä liikkeellä. Millään muotoa tuota kakkua ei voi sanoa rumaksi tai etttä ei kehtaisi tarjota. Taitaa olla vain tosiaan purkausta siitä että ei itse ole keksinyt tehdä moista. Kokeilkaa tehdä kauniimpi te ketkä narisette :) Ei taida poropeukaloilta onnistua ja se on tietty yksi vitutuksen aihe.
Kakku on todella kaunis ja ihanan idean äitisi on saanut. Selvästi rakkaudella tehty

"vieras"
[QUOTE="amalia";21996999]Huh, onpas täällä paljon kateellisia immeisiä liikkeellä. Millään muotoa tuota kakkua ei voi sanoa rumaksi tai etttä ei kehtaisi tarjota. Taitaa olla vain tosiaan purkausta siitä että ei itse ole keksinyt tehdä moista. Kokeilkaa tehdä kauniimpi te ketkä narisette :) Ei taida poropeukaloilta onnistua ja se on tietty yksi vitutuksen aihe.
Kakku on todella kaunis ja ihanan idean äitisi on saanut. Selvästi rakkaudella tehty[/QUOTE]
Ei hyvä ihminen ainakaan täällä olla tuosta kateellisia. Vedet silmissä on saanut nauraa näitä juttuja kun kakkuhan vaan on hmmm... hieman no joo. :D

[QUOTE="amalia";21996999]Huh, onpas täällä paljon kateellisia immeisiä liikkeellä. Millään muotoa tuota kakkua ei voi sanoa rumaksi tai etttä ei kehtaisi tarjota. Taitaa olla vain tosiaan purkausta siitä että ei itse ole keksinyt tehdä moista. Kokeilkaa tehdä kauniimpi te ketkä narisette :) Ei taida poropeukaloilta onnistua ja se on tietty yksi vitutuksen aihe.
Kakku on todella kaunis ja ihanan idean äitisi on saanut. Selvästi rakkaudella tehty[/QUOTE]

Aina ei voi sillä kateellisuudella negatiivisia mielipiteitä kuitata. Vaikka tuo on tehty ihan taitavasti ja ajatus on hieno niin en haluaisi vastaavaa oman lapseni ristiäisiin koska jo pelkän kakun katsominen tuo pahan olon. Se saattaa johtua siitä että olen kasvissyöjä ja jotenki nuo juuston koloista pilkistävät lihat yäkkäyttää. Päällä olevat kinkkurullat ei silti saa samanlaista reaktiota aikaan.

"vieras"
Aina ei voi sillä kateellisuudella negatiivisia mielipiteitä kuitata. Vaikka tuo on tehty ihan taitavasti ja ajatus on hieno niin en haluaisi vastaavaa oman lapseni ristiäisiin koska jo pelkän kakun katsominen tuo pahan olon. Se saattaa johtua siitä että olen kasvissyöjä ja jotenki nuo juuston koloista pilkistävät lihat yäkkäyttää. Päällä olevat kinkkurullat ei silti saa samanlaista reaktiota aikaan.
Just aiemmin kirjoitin samaa. Mua yököttää kans tuo rei'istä pilkottava ihmisnahan näköinen kinkku. En huolisi.

"amalia"
Hauskoja selityksiä, ettei muka olla kateellisia. Vuorostani minä vedet silmissä nauran täällä.

Ja miten kasvissyöjä viitsi kommentoida edes lihakakkua mitenkään. Eikö se nyt ole ihan selvää ettet halua oman lapsen ristiäisiin tai mihinkään lihakakkua. Aina vain varmempi siitä, että kateus se on mikä nyt puhuu :)

"vieras"
[QUOTE="amalia";21997084]Hauskoja selityksiä, ettei muka olla kateellisia. Vuorostani minä vedet silmissä nauran täällä.

Ja miten kasvissyöjä viitsi kommentoida edes lihakakkua mitenkään. Eikö se nyt ole ihan selvää ettet halua oman lapsen ristiäisiin tai mihinkään lihakakkua. Aina vain varmempi siitä, että kateus se on mikä nyt puhuu :)[/QUOTE]
Luin tämän ketjun otsikon ja katsoin kuvan... repesin totaalisesti. :D

"vieras"
[QUOTE="amalia";21997084]Hauskoja selityksiä, ettei muka olla kateellisia. Vuorostani minä vedet silmissä nauran täällä.

Ja miten kasvissyöjä viitsi kommentoida edes lihakakkua mitenkään. Eikö se nyt ole ihan selvää ettet halua oman lapsen ristiäisiin tai mihinkään lihakakkua. Aina vain varmempi siitä, että kateus se on mikä nyt puhuu :)[/QUOTE]
Ehkä jonkun kauneudesta voiskin olla kateellinen, jos semmonen ominaisuus olisi. Mutta että tästä mummelin yritelmästä. Jotain rajaa. Kärsii inflaation koko kateus sana kohta.

"Mira"
Minut on kasvatettu niin että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin ei kannata sanoa mitään. Samoin kuin osaan sanoa kiitos, ole hyvä, ja tervehtiä kaupassa myyjää. Se vain on automaattista, kun lapsena jo nämä käytöstavat osasin. Yleensäkin elämässä yritän aina joka päivä sanoa jotain mukavaa miehelleni, lapselleni ja ystävilleni, vaikka kommentoida kivaa paitaa. Minusta on mukavaa kun toiselle tulee hyvä mieli, oli hän tuttu tai tuntematon.

Ihana kakku AP ja kaunis nimi pojalla.

"amalia"
[QUOTE="vieras";21997130]Ehkä jonkun kauneudesta voiskin olla kateellinen, jos semmonen ominaisuus olisi. Mutta että tästä mummelin yritelmästä. Jotain rajaa. Kärsii inflaation koko kateus sana kohta.[/QUOTE]

:)

Hieno on kakkU! Tosin tämä idea on kopsattu yhdestä kakkublogista. Siellä tehty samanlainen. Mutta mikäpä siinä, hieno se silti on!
Sydänkuviot otettu ainoastaan siitä. kaikki muu itse toteutettu.. Niih :)

Kylläpäs sain taas ketjun aikaiseksi :D Mä en sit osaa tehdä ikinä sellaista aloitusta missä ei tapeltais tai haukuttais mua :whistle: Mä olen vain yksinkertaisesti tyylikkään TYHMÄ äiti :D

"vieras"
[QUOTE="Mira";21997231]Minut on kasvatettu niin että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin ei kannata sanoa mitään. Samoin kuin osaan sanoa kiitos, ole hyvä, ja tervehtiä kaupassa myyjää. Se vain on automaattista, kun lapsena jo nämä käytöstavat osasin. Yleensäkin elämässä yritän aina joka päivä sanoa jotain mukavaa miehelleni, lapselleni ja ystävilleni, vaikka kommentoida kivaa paitaa. Minusta on mukavaa kun toiselle tulee hyvä mieli, oli hän tuttu tai tuntematon.

Ihana kakku AP ja kaunis nimi pojalla.[/QUOTE]

Kas tässä mikrokuituliina, jolla voit kiillottaa sädekehääsi vielä vähän lisää.

Kyllähän elämään nyt kuuluu muutkin mielipiteet kuin se vaaleanpunainen ja söpö ihastelu. 'Kiitos', 'ole hyvä' ja 'anteeksi' eivät poissulje sitä, että ihminen voi myös ilmaista niitä negatiivisia tunteita joita asiat hänessä herättävät.

[QUOTE="Mira";21997231]Minut on kasvatettu niin että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin ei kannata sanoa mitään. Samoin kuin osaan sanoa kiitos, ole hyvä, ja tervehtiä kaupassa myyjää. Se vain on automaattista, kun lapsena jo nämä käytöstavat osasin. Yleensäkin elämässä yritän aina joka päivä sanoa jotain mukavaa miehelleni, lapselleni ja ystävilleni, vaikka kommentoida kivaa paitaa. Minusta on mukavaa kun toiselle tulee hyvä mieli, oli hän tuttu tai tuntematon.

Ihana kakku AP ja kaunis nimi pojalla.[/QUOTE]
Niin minutkin irl. Täällä ei väliä.

Yhteistyössä