Äitini teki ristiäisiin kauniin voileipäkakun *kuva*

"vieras"
[QUOTE="amalia";21996999]Huh, onpas täällä paljon kateellisia immeisiä liikkeellä. Millään muotoa tuota kakkua ei voi sanoa rumaksi tai etttä ei kehtaisi tarjota. Taitaa olla vain tosiaan purkausta siitä että ei itse ole keksinyt tehdä moista. Kokeilkaa tehdä kauniimpi te ketkä narisette :) Ei taida poropeukaloilta onnistua ja se on tietty yksi vitutuksen aihe.
Kakku on todella kaunis ja ihanan idean äitisi on saanut. Selvästi rakkaudella tehty[/QUOTE]

Mä en ymmärrä tätä kateusargumenttia tässä yhteydessä... ilmeiseti sitten minäkin olen kateellinen tuolle kakulle kun en sitä kehu, en tosin liioin moitikaan.
 
"Mira"
[QUOTE="vieras";21997323]Kas tässä mikrokuituliina, jolla voit kiillottaa sädekehääsi vielä vähän lisää.

Kyllähän elämään nyt kuuluu muutkin mielipiteet kuin se vaaleanpunainen ja söpö ihastelu. 'Kiitos', 'ole hyvä' ja 'anteeksi' eivät poissulje sitä, että ihminen voi myös ilmaista niitä negatiivisia tunteita joita asiat hänessä herättävät.[/QUOTE]

Kiitos, nyt se kiiltää oikein hienosti.

Minäkin ilmaisen täällä negatiivisia tuntemuksiani, jos joku esim. kertoo pahoinpidellyistä lapsista tai vastaavasta. Mutta jos jonkun tuntemattoman henkilön äiti on tehnyt vauvalle ristiäiskakun, ja tämä henkilö laittaa kakun kuvan nettiin, niin olisin mielummin hiljaa kuin kertoisin henkilölle kakun herättämät negatiiviset tuntemukset.

Minä olen tällainen irl ja myös netissä, toiset ovat erilaisia. Minä puran pahan oloni muualle ja muutenkin yritän välttää turhaa negatiivisuutta.
 
"valtteri"
Aika outoa, että tuossa kakussa on tuo nimi päällä, sillä mistä äitisi tietää, että minkä nimen te lapsellenne annatte, jos ristiäiset ovat vasta tulossa, sillä eihän sitä nimeä paljasteta edes isovanhemmille eikä edes lapsen sisaruksille kuin vasta ristiäisissä. Vai haluaisiko äiti lapsen nimeksi Emil ja laittoi siksi tuon nimen kakkuun?
 
[QUOTE="valtteri";21999926]Aika outoa, että tuossa kakussa on tuo nimi päällä, sillä mistä äitisi tietää, että minkä nimen te lapsellenne annatte, jos ristiäiset ovat vasta tulossa, sillä eihän sitä nimeä paljasteta edes isovanhemmille eikä edes lapsen sisaruksille kuin vasta ristiäisissä. Vai haluaisiko äiti lapsen nimeksi Emil ja laittoi siksi tuon nimen kakkuun?[/QUOTE]

Ai... meidän pojan nimen ties oikeastaan kaikki. Ainoa salaisuus oli toka nimi...
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="valtteri";21999926]Aika outoa, että tuossa kakussa on tuo nimi päällä, sillä mistä äitisi tietää, että minkä nimen te lapsellenne annatte, jos ristiäiset ovat vasta tulossa, sillä eihän sitä nimeä paljasteta edes isovanhemmille eikä edes lapsen sisaruksille kuin vasta ristiäisissä. Vai haluaisiko äiti lapsen nimeksi Emil ja laittoi siksi tuon nimen kakkuun?[/QUOTE]

Voi hirveetä! ajattele niitä lapsia, joilla ei ole ristiäisiä ja joita ei kasteta, kukaan ei saa koskaan tietää heidän nimeään!:O
 
[QUOTE="Mira";21998969]Kiitos, nyt se kiiltää oikein hienosti.

Minäkin ilmaisen täällä negatiivisia tuntemuksiani, jos joku esim. kertoo pahoinpidellyistä lapsista tai vastaavasta. Mutta jos jonkun tuntemattoman henkilön äiti on tehnyt vauvalle ristiäiskakun, ja tämä henkilö laittaa kakun kuvan nettiin, niin olisin mielummin hiljaa kuin kertoisin henkilölle kakun herättämät negatiiviset tuntemukset.

Minä olen tällainen irl ja myös netissä, toiset ovat erilaisia. Minä puran pahan oloni muualle ja muutenkin yritän välttää turhaa negatiivisuutta.[/QUOTE]

:flower:
Näillä periaatteilla kun muutkin toimisivat... Taitaa tosin maailman rauha olla todennäköisempää kuin edellä mainittu toiminta palstalla! :headwall:
 
On muuten todella herkullisen näköinen kakku ja selkeästi näkee että on tunteella tehty pientä miestä ajatellen. Aivan ihana :heart: Niin ja hieno nimi, tykkään :)

Mikä tekee ihmisestä niin onnettoman pikkusielun että pitää tulla joku kakkukin haukkumaan, eikö oikeasti muuta keksi.. Pakko vaan saada jotakuta loukata tavalla tai toisella. Aika surullista, mutta ei ole joillain näköjään sitä kuuluisaa elämää mihin hajota : /
 
jauhopeukalo keskellä kämmentä
[QUOTE="vieras";21996461]No okei, tässä on oikeasti tyylikäs voileipäkakku. Hillityt ja yksinkertaiset koristeet.

[/QUOTE]

Mitä hienoa tossa on? :eek: Kilokaupalla tota valkosta mössöä päällä ja sit vedetty juustohöylällä pari kurkunsiivua. Toi on vähän kun mun kakut, viskataan päälle kasa marjoja ja joku mintunkehti, taidot ei muuhun riitä. Vai olenko mä vaan hiton tyylikäs tietämättäni. Wow! :LOL:
 
Ai niin, ja se esimerkkikakku minkä kuva tänne suoraan linkitettiin. Se näytti oikeasti todella pahan makuiselta. Mitä se valkoinen muhjukin siinä päällä oli mitä oli sentin kerros?! Hyi yäk, en syö. Miksi kaikki pitää muutenkin tehdä tyyliin 'näin on aina tehty kun tää on näennäisesti "tyylikästä"'. Ostakaa omat aivot ja mielikuvitus ja tahto siihen päälle älkääkä aina olko tuollaisia lampaita!

*muoks* Ja siinähän se ällötys komeileekin suoraan yläpuolella.. Sorry nyt tekijälle, mutta se näyttää kuivalta, rakenteeltaan inhottavan tuntuiselta suussa ja lisäksi pahan makuiselta. Ja se valkoinen tosiaan ällöttää jo ajatuksena. En todennäköisesti juhlissa maistaisi vaikka voileipäkakut yleensä on suht syötäviä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä