Saako miehenne mennä kuvauksiin isotissisen seksipommin kanssa?

• Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti
mjhmnnhn
no harvoin me loppujen lopuksi samassa kuvassa ollaan miehen kanssa , mutta kyllä joo mielellään tänne vaan, saa likistelläkin.
tuosta pamssusta en tiedä - hänen kasvonsa näyttivät jotenkin kumilta jossain kuvassa.
Ehkä ne tissit on tehty samasta aineesta. Ei taida mieheni tykätä kumia puristaa.

Saa...mutta kyllä mä ihmettelisin jos se haluais mennä...ei ole sen tyylinen ihminen että sitä kiinnostais pätkääkään isotissisten naisten kanssa kuvaan pääsy. Mä luulen että tuommoinen on ennemminkin teinipoikien haave :D

"marianna"
minun mielestä Pamela on aina ollut kaunis ja seksikäs nainen ja aivan varmasti mies voisi mennä kuviin hänen kanssaan. En tiedä miehen kantaa Pamelaan, mutta ei välttämättä muuten uskaltautuisi kuvattavaksi. Ei ole mikään kiiltokuvapoika vaikka komea könsikäs onkin :)

"alma"
Hauska, miten naiset aina julistaa miten joku seksipommi ei ole heidän miehen mieleen. Kuinka tyhminä te oikein niitä ukkojanne pidätte. Ei kai nyt kukaan, jolla on pienirintainen nainen julista, että kyllä naisella pitää olla isot tissit. Tai pullukan naisen mies kertois, että ihailee mallikroppasia. Meikkijutuissakin aina sanotaan että "mun mies tykkää luonnollisita naisista". Varmasti juu sanoo, jos oma akka ei koskaan meikkaa. Sanotteko te itse pienimunaiselle tai laihalle miehelle, että haluan isoa ja lihakskasta? Nämä jutut nyt on peruskohteliaisuutta eikä siinä ole mitään pahaa, että päästetään valkoisia valheita.

...
Saisi mennä. Ja kai mun miestä tuollainen nainen innostaisi (siis nimenomaan Pamela laitettuna/ laitetuissa kuvissa, ne kuvat "luonnollisesta" Pamelasta ei oo kovin viehkeitä), mä nyt en vaan usko, että siitä mikään vuosisadan rakkaustarina syntyisi :D

[QUOTE="alma";21986166]Hauska, miten naiset aina julistaa miten joku seksipommi ei ole heidän miehen mieleen. Kuinka tyhminä te oikein niitä ukkojanne pidätte. Ei kai nyt kukaan, jolla on pienirintainen nainen julista, että kyllä naisella pitää olla isot tissit. Tai pullukan naisen mies kertois, että ihailee mallikroppasia. Meikkijutuissakin aina sanotaan että "mun mies tykkää luonnollisita naisista". Varmasti juu sanoo, jos oma akka ei koskaan meikkaa. Sanotteko te itse pienimunaiselle tai laihalle miehelle, että haluan isoa ja lihakskasta? Nämä jutut nyt on peruskohteliaisuutta eikä siinä ole mitään pahaa, että päästetään valkoisia valheita.[/QUOTE]

Mulla on todella pienet rinnat ja tiedän että mieheni tykkää isoista tisseistä. Eli kyllä ne jotkut kertookin =)

Ja vastaus alkuperäiseen kysymykseen: kyllä saisi mennä.

Yhteistyössä