Hakutulokset

1. C

millaset tilapäivitykset ärsyttää fb:ssä? entä ilahduttaa?

Liian avoin tilitys puolisosta ärsyttää. Ja aihe kuin aihe jos yhdellä henkilöllä kaikki päivitykset liittyy siiheen (joku kuntoilee joka päivityksessä, toinen ei tee muuta kuin leipoo yms). Ilahduttaa iloiset päivitykset joissa ei yritetä olla liian nokkelia. Ai niin, ärsyttää jos ollaan...
  2. C

G: Paras mehujää?

Amppari :D
  3. C

Mitä ruokaa Teillä tänään?

Lounaaksi oli falafelejä, tsatsikia ja salaattia. Päivälliseksi minä söin linssikeittoa, muu perhe hodareita.
  4. C

uusia/hyviä ruokablogeja???

Mun lemppari: Chocochili | Kasvimaan ja hellan välissä.
  5. C

Oululaiset äidit!

Me jätetään välistä tämä tapaaminen. Käyn pitkin kevättä kurkkimassa ketjua kuitenkin ja jospa sitten ilmojen lämmettyä saataisiin sovittua treffit vaikka johonkin puistoon niin on isompien lastenkin kanssa helpompi osallistua =) Hauskaa kahvitteluhetkeä Lahopää-Liisalle ja Tipiliinille!
  6. C

G: Mitäs teillä syödään tänään?

Lounaaksi kaivan jotain pakastimesta, varmaan papukeittoa. Päivällisellä soijasuikalekastiketta, pastaa ja salaattia.
  7. C

G:Minkä ammatin edustajan kanssa et voisi seurustella/mennä naimisiin?

Turkistarhaaja, pappi ja tuo tuo, öö nyt katos se sana päästä. Mikäs se semmonen on joka kasvattaa lehmiä, sikoja tms?
  8. C

Lyyli tuli taloon :)

Suloinen =) Meilläkin asustelee Lyyli mutta hän ei ole marsu vaan kissa.
  9. C

Oululaiset äidit!

Ok, siirretään.
  10. C

Oululaiset äidit!

Tilanne muuttui niin että minun mukanani onkin vain 7-vuotias tyttö ja vauva.
  11. C

Oululaiset äidit!

Tulen koko lapsikatraan kanssa. Meidän tuntomerkit: minulla musta a-linjainen villakangastakki ja turkoosi lakki, mukana kaksi työttölasta sekä vauva joka nukkuu mustaharmaassa turvakaukalossa.
  12. C

Oululaiset äidit!

Minä vielä mietin että millä kokoonpanolla voin lähteä liikkeelle. Vanhemmat lapset kyllästyy hiiteen heti kun ovat saaneet pullansa syötyä joten heitä on melko turha ottaa kahvilaan mukaan eli pitäisi hoitaja varmistaa ensin. Pienin kulkee sinne mihin minäkin, tärkeintä että tissit on lähellä...
  13. C

Oululaiset äidit!

Eli tapaaminen olisi torstaina joko Tipiliinin luona tai Coffee housessa? Pitäiskö lyödä lukkoon paikka ja kellonaika ja mietitään mitenkäs tunnistamme toisemme =) Nyt näyttää siltä että kaksi meistä haluaa kahvilaan ja kaksi tapaamista kotiin joten jonkunlainen kompromissi täytynee tehdä.
  14. C

Mll:n ja Novan lelu- ja pelikeräys tänään!

Isollakadulla GALLERIA - Etusivu
  15. C

Oululaiset äidit!

Tämä viikko meni niin huristen ohi etten ole ehtinyt vastaamaan : / Miten olisi ensi viikolla torstaina? Ja hei, meitä on monta tässäkin ketjussa jotka haluaa uusia kavereita, kyllä kai muutkin tulee tapaamiseen =) Jos ei Tipiliinin luokse Nokelaan niin ehdottakaa ihmeessä muitakin päiviä ja...
  16. C

Oululaiset äidit!

Me uskalletaan ainakin :) Mieluiten iltapäivällä.
  17. C

Oululaiset äidit!

Ensi viikolla sopii oikeastaan kaikki päivät. Ehdotuksia ajan ja paikan suhteen?
  18. C

Oululaiset äidit!

Kaikista helpointa olisi varmaan tavata jonkun kotona, silloin ei tarvitse arpoa että löytääkö oikeat ihmiset tapaamispaikalta :D Meillekin voidaan kokoontua mutta en tiedä kuinka tänne bussit kulkee. Miten olisi ensi maanantaina klo. 13.30 jossain?

Yhteistyössä