Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tiedän tapauksen, jossa ihmiseltä on murtunut kylkiluu koiran kanssa painiessa vai oliko se just vetänyt kans vaan niin voimalla. Tai olla joku newfoundlandinkoira tai vastaan
Luin joskus, että monet koirat joutuvat miehen hyväksikäyttämäksi. Tuo tieto olisi voinut jäädä näkemättä. Näitä koiria on ilmeisesti viety hoitoonkin ja lääkäri sitten nähnyt mitä sille tehty.

vierailija
'Onkohan se Ylilaudan Painekattila-E vapaa ---'?
---
Viesti juuri hetki sitten
vauva.fi k-ketju. F Y I :
En ole koskaan käynyt
yliksellä. Enkä mene.
Jos siellä €-vokaali - N
on, se on 1} trololol
2} muu Ee. Mut en mä.

\⁠(⁠๑⁠╹⁠◡⁠╹⁠๑⁠)⁠ノ⁠♬ (⁠ᵔ⁠ᴥ⁠ᵔ⁠)

Poistun, G N | H Y . x
❤❤❤GoodNight💙💙💙Goddess🤍🤍🤍

vierailija
GoodNightGoddess🤍🤍🤍
Menin jo pehkuihin, mutta pään kolmoishermosärky pitää minua hereillä. Minäkin jouduin tuohon vauvan trolliviestiin mukaan, kun joku kirjoitti siihen vastauksena "äiti pomminvarmasti seuraa Een mukana." Ei sanatarkasti noin mutta tuo sisältö.

Uskomaton pokeri
on keksiä päästään tarinoita ja pelleillä toisten tavallisten ihmisten kustannuksella tuolla tavalla. En voi ihmisjulmuutta
käsittää. Mikä tässä somessa ja nykymaailmassa mättää, että
tähän on tultu ja tämä on normaalia. Oikein hyvää yötä
minulta ja pieniltä. Käyn happihypyllä pääkivun vuoksi.

Kirjoitit tosi hyviä tekstejä tänään.

vierailija
Toivottavasti mun kaivatulla ei ole tunne, että kohteliaisuudesta joutuu esittämään että rakastaa (tai ei voi sanoa noin) eli siis tykkää. Ei tarvi. Joskus tykkäsin vähän liikaa, mutta ne tunteet on lieventyneet lähes kokonaan. Mietin silti ystävyyttä, koska harvoinpa sitä kohtaa yhtä samalla aaltopituudella olevaa. Mutta silkasta kohteliaisuudesta ei tarvi ystävystyä, jos et itse halua.

Yhteistyössä