vierailija
Rakkaus ei ole aina molemminpuolista. On sydäntäsärkevää olla myös se, joka ei rakasta. Ei haluaisi loukata, kun tietää, miltä se tuntuu.
Tai vastaava siisTiedän tapauksen, jossa ihmiseltä on murtunut kylkiluu koiran kanssa painiessa vai oliko se just vetänyt kans vaan niin voimalla. Tai olla joku newfoundlandinkoira tai vastaan
SamoinSaisit opettaa mua menemään järkevään aikaan nukkumaan
Luin joskus, että monet koirat joutuvat miehen hyväksikäyttämäksi. Tuo tieto olisi voinut jäädä näkemättä. Näitä koiria on ilmeisesti viety hoitoonkin ja lääkäri sitten nähnyt mitä sille tehty.Tiedän tapauksen, jossa ihmiseltä on murtunut kylkiluu koiran kanssa painiessa vai oliko se just vetänyt kans vaan niin voimalla. Tai olla joku newfoundlandinkoira tai vastaan
GoodNightGoddess🤍🤍🤍'Onkohan se Ylilaudan Painekattila-E vapaa ---'?
---
Viesti juuri hetki sitten
vauva.fi k-ketju. F Y I :
En ole koskaan käynyt
yliksellä. Enkä mene.
Jos siellä €-vokaali - N
on, se on 1} trololol
2} muu Ee. Mut en mä.
\(๑╹◡╹๑)ノ♬ (ᵔᴥᵔ)
Poistun, G N | H Y . x
Miten voin opettaa, kun en osaa mennä itsekään. Aina herätessä päätän että tänään menen sitten ajoissa nukkumaan, mutta muistan sen lupauksen aina vasta sitten, kun oon taas kerran kömpinyt aamuyöstä sänkyyn tai laskenut vasta silloin puhelimen käsistäniSaisit opettaa mua menemään järkevään aikaan nukkumaan
Tämä. Rakkaus on ehdotonta, ei aseta reunaehtoja eikä rajoja.Rakkaus on myös sitä, että hyväksyy toisen sellaisena kuin hän on. Myös hänen mielipiteineen.
Eipä hätiä. Mä en viitsi puhua enää.Anteeksi, että en uskalla puhua sinulle.
Tää vois olla mun kirjoittama.Miten voin opettaa, kun en osaa mennä itsekään. Aina herätessä päätän että tänään menen sitten ajoissa nukkumaan, mutta muistan sen lupauksen aina vasta sitten, kun oon taas kerran kömpinyt aamuyöstä sänkyyn tai laskenut vasta silloin puhelimen käsistäni
Tiedän.Ei ole mitään anteeksipyydettävää. Minulla siis.
Hyvää yötä runomies.
Menin jo pehkuihin, mutta pään kolmoishermosärky pitää minua hereillä. Minäkin jouduin tuohon vauvan trolliviestiin mukaan, kun joku kirjoitti siihen vastauksena "äiti pomminvarmasti seuraa Een mukana." Ei sanatarkasti noin mutta tuo sisältö.GoodNightGoddess🤍🤍🤍
Kyllä tää on molemminpuolista.Rakkaus ei ole aina molemminpuolista. On sydäntäsärkevää olla myös se, joka ei rakasta. Ei haluaisi loukata, kun tietää, miltä se tuntuu.
Loppuu seLoppuisipa tämä limbo jo pian.