millaset tilapäivitykset ärsyttää fb:ssä? entä ilahduttaa?

• Viestiketjun aloittaja naamakirjava
  • Ensimmäinen viesti
mua
Mua ärsyttää aikuisten ihmisten teinimäiset päivitykset. Tuntuu, että Facebook on laskenut joidenkin henkistä tasoa 200%. Kaikesta menee hermo, kaikki ärsyttää tai siis vituttaa ja kirosanoja riittää.

rs
"..on pessyt sata koneellista pyykkiä, imuroinut, leiponut, käynyt siellä ja täällä, vielä pitäisi.." Monesti sitä miettii miksi ihmiset haluaa luetella kaikille normikoti tms. hommia.. Kalastaa kommetteja "oletpa ollut ahkera!"? :D Ja erityisesti jos näitä on usein.. tai muuta liian yksityiskohtaista (kaikki lapsen oppimat uudet sanat/taidot)

Ilahduttaa monien harvemmin päivittelevien "tavallisetkin jutut" , selkeetä, eikö ;)

"auringonkukka"
Ensi viikolla työkkäriaika..
Huomenna työkkäriin!
Kohta pitää mennä käymään työkkärissä ja kaupassa.
Nyt on työkkärissä käyty ja ruokaostokset tehty.

h.
ehkä eniten ärsyttää sellaiset "nyt v*tuttaa", "kivaa. :("..ym. arvuutteluleikkejä. joskus tulee 10 "mitä" ja "mikä nyt on" ennen ku henkilö viitsii vastaa. yleensä ei tuukkaan mitään vastausta. tai siihen v*tutus asiaan "muuten vaan". :kieh:

Eniten ärsyttää surunaama ja sitten kaikki kyselee mikä on ja vastauksen saa et enpä viitsi täällä kertoa, elämä vaan on...Joo, no miks pitää aloittaa jos ei voi kertoa loppuun!!

Joskus tehtiin pienellä kaveriporukalla tahalleen semmoinen aloitus et voi kauheaa ja pari kaveria kävi kirjottaa siihen et koita jaksaa ja elä nyt tee mitään harkitsematonta... Tosi lapsellista ja hauskaa seurata ihmisten kommentteja :wave:

Se nyt on vaan naamakirja, ei pidä ottaa liian vakavasti. Vastakysymys: Mitä JÄRKEVÄÄ sinne voi ees päivittää, ettei se käy jonkun hermoon?

-
olisko täs nyt sitte iloinen vai surullinen...?

muwu lähti? :( ja koko viikonlopun poissa.... :( nyyyyyyyh.... :(

voisko vielä paskemmin tää ilta mennä..... :/

+
Ajan semmosta pikkasen yli satasta ja virolainen rekka painaa teli alhaalla laikka punasena ohi... Pari kilsaa, eikä enää petomäen päältäkää näy!

ja seikkaileva veroilmoitus. Ilmoitukses osoite "osoite1", ilmoitus on laitettu postin kuoreen ja lätkäästy päälle tarra "osoite2", sit kynällä on korjattu "osoite3" ja vielä viimeisenä päällä tarra "osoite4". Pitää vissiin lopettaa muuttaminen, et posti pysyy peräs. :D

((Osoitteet poistettu yllä olevasta))

ja mua jostain syystä riepoo yhen ihmisen tekstit, vaikka se on livenä ihana ja mukava ihminen. facessa se kirjoittaa joka päivä ensin aamulla miten se nukkui yön ja monesti vauva heräsi. Toisen kerran miten vauva nukkui päiväunet ja illalla päivittää miten vauva nukahti yöunille ja monelta se tapahtui ja lopuksi lukee AINA et nyt kullan viereen sohvalle....

no yks
"kaveri" ainaa listaa hirveän määrän hommia mitä on tehnyt, just siivonnut ja ollut salilla jne.. Sit ihmiset aina kehuu, et vau.. miten sä jaksat..

Voi daa..

Ja toinen rasittava on just noi salaperäiset päivitykset..

"murmur"
"..on pessyt sata koneellista pyykkiä, imuroinut, leiponut, käynyt siellä ja täällä, vielä pitäisi.." Monesti sitä miettii miksi ihmiset haluaa luetella kaikille normikoti tms. hommia.. Kalastaa kommetteja "oletpa ollut ahkera!"? :D Ja erityisesti jos näitä on usein.. tai muuta liian yksityiskohtaista (kaikki lapsen oppimat uudet sanat/taidot)

Ilahduttaa monien harvemmin päivittelevien "tavallisetkin jutut" , selkeetä, eikö ;)
Jos, vois tykätä, niin tykkäisin tästä. Eli tismalleen samaa mieltä.

Liian avoin tilitys puolisosta ärsyttää. Ja aihe kuin aihe jos yhdellä henkilöllä kaikki päivitykset liittyy siiheen (joku kuntoilee joka päivityksessä, toinen ei tee muuta kuin leipoo yms). Ilahduttaa iloiset päivitykset joissa ei yritetä olla liian nokkelia. Ai niin, ärsyttää jos ollaan menossa tukkakauppaan :kieh: Se sana on niin raivostuttava.

"mä"
Ei mua ehkä niinkään ärsytä, mutta ei jaksa kiinnostaa ne jokapäiväiset oman lapsen ylistämiset. Sit ne perusjutut: Kotihommat, salitreenit, jatkuvat kännijutut ei jaksa innostaa.

Tykkään oikeasti hauskoista väläytyksistä, sellasista joissa on hiukan sarkasmia ja ironiaakin mukana. Myös tavalliseen tekemiseen piilotettu aikuismainen kaksmielisyys nostattaa hymyn väkistenkin huulille.

kkll
yhdellä on koko ajan päivityksenään lapsen hyviä letkautuksia.. Joo, hauskoja ehkä toisinaan mutta niitä on oikeesti lähes joka päivä!!! Samoin ärsyttää yhden isokokoisen ystävän päivitykset jotka kaikki liittyy ruokaan tavalla tai toisella. Ei livenä mitään tuommosia höpöttele.

"vieras"
Mua jotenkin jo säälittää yksi ihminen, vaikka ensin se vaan ärsytti. Se ruikuttaa koko ajan, kun ei ole mitään tekemistä (esim. nyt vappuna), kukaan kaveri ei halua lähteä minnekään ja on taas tylsää ja typerää ja pitäs poistaa kaikki tämmöset juhlapyhät. Sitten kakskymmentä kaveria ehdottelee kaikkea mikä kuulostais ulkopuolisten mielestä ihan kivalta, kuten tuu meille grillaamaan (en voi kun inhoan makkaraa), tuu meille syömään munkkeja ja simaa (en tykkää niistä), lähde mun kanssa sinne-ja-sinne (en voi kun ei oo rahaa)... tällasta jatkuu vaikka kuinka pitkään ja sit kaikki vaan luovuttaa.

Samanlaiseen törmää välillä palstallakin. Kaikki tarjoavat apuja ehdotuksilla ja vinkeillä, mutta mikään ei kelpaa.

ärsyttävää
sellaiset päivitykset kun joka päivä pitää luetella sen sata eri tehtävää mitä tehnyt, mitkä kaikille normaalisti kuuluu päivittäiseen tai vähintään viikottaiseen siivoukseen.
esim. nyt on imuroitu, pesty pyykkiä, pesty lattiat, tehty ruokaa ja kaupassakin käyty, ja vielä lasten kanssa oltu pihalla yms. yms. OIKEESTI, eiköhän kaikki tee noita asioita? :LOL:

..............
Ärsyttää päivänselvät asiat, liittyivät ne sitten kotihommiin tai töihin menoon tms. mitä oikeesti kaikki tekee... Ja just tuo että yritetään korostaa miten älyttömän ahkera ja urheilullinen sitä on. Samoin negatiiviset ihmiset joilla on aina kaikki huonosti ja ylipäänsä liian henkilökohtaiset asiat. Itse ratkaisen tuon sillä että olen piilottanut tuollaisten ihmisten päivitykset ;).

Mukavia on hauskat sutkautukset ja jos ihmisellä on hyvät kirjoituslahjat niin sellaiset saa melkein asiasta kun asiasta hauskan! Samoin positiivset asiat, kunhan ei mene yltiöpositiivisuuteen. Yleensä kasten suusta tulleet jutut on myös hauskoja. Juhla-aikoina on kiva lukea muiden toivotuksia :).

Ai niin, ärsyttää myös jos joku laittaa joka h...tin päivä niitä youtube linkkejä sinne, ei niitä kukaan jaksa kuitenkaan kuunnella.

Yhteistyössä