Ärsyttää iloinen ja hehkeä ITSE TÄYDELLISYYS mamma vauvauinnissa!!!

• Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti
argh
Nätti rusketus ja hehkeä olomuoto täydellisine kroppineen, lämpimän oloinen mies ja iloisesti siellä puhelevat muiden seassa. Ja vielä suht nuori varmaan 20-25vuotias ainakin tuo äiti...mua ärsyttää! On varmaan niin ihanaa tulla sinne ylpeilemään täydellisestä elämästään kun tietää muiden olevan väsyneitä perheen pyörittämiseen stna!

Kiitos ja anteeksi.

"hah"
Se olin varmaan minä perheineni sielä :) En voi ymmärtää väsyneitä ja elämään kyllästyneitä mammoja, joilla ei mitään halua/yritystä näytää hehkeältä! Elämäkin on paljon aurinkoisempi kun peilikuva miellyttää :)

Just... toivottavasti tää on provo, mutta niin monen suomalaisen katkeruuden ja kateuden tietäen tuskin on... Yritäppä sinäkin hymyillä ja ajatella vähän positiivisemmin, niin huomaat että tää elämä on varsin mukavaa eikä tää täydellistä oo kenelläkään!!!

"Mam"
[QUOTE="a.p";23122509]No kai sen nyt näkee, on silmänaluset ja liikakilot väsyneen huonon ryhdin korostamana...[/QUOTE]

Niin siis että nää äidit sitten suosiolla pysyy kotona. Ettei vaan pilaa kenenkään päivää. Laihduta, anna vauva isälle tms. hetkeksi hoitoon ja nuku. Niih. Voisit itekki olla kaunis :)

"a.p"
[QUOTE="Mam";23122526]Niin siis että nää äidit sitten suosiolla pysyy kotona. Ettei vaan pilaa kenenkään päivää. Laihduta, anna vauva isälle tms. hetkeksi hoitoon ja nuku. Niih. Voisit itekki olla kaunis :)[/QUOTE]

No tuskin, tiedän mitä lastenhoito on. Tuolle naikkoselle ei vaan ole selvinnyt tosiasia perhe-elämästä.

"jep"
Liikakilot saa pois jos haluaa ja kyllä se väsymys jossain vaiheessa väistyy. Ethän sinä a.p tiedä millainen elämä tuolla perheellä on. Tuskin se tämän "hehkeän nuoren äidin" vika on jos näyttää, että hänen elämänsä hymyilee.
Kateudella et voita mitään.

v
Ei sun oo pakka käydä siellä vauvauinnissa jos se on niin hemmetin rankkaa. Jää kotiin, niin on sekin vaiva vähemmän. Mä en ymmärrä miksi ihminen ei saa olla iloinen ja onnellinen ja myöskin näyttää sen.

"heh"
Oikeasti?
Ja minä kun luulin provoksi!
:D
no sillä tavalla että tuollaisia ajatuksia ihmisten päässä aika usein oikeasti liikkuu :) eli suoraan sanottuna ottaa päähän nähdä täydellisiä ihmisiä kun itseä vituttaa. Mutta kuka sitä yleensä ääneen sanoo, hienompaa on sanoa että oikun ihanaa nähdä iloisia ihmisiä. Mutta tosi asia on että läheskään aina ei todellakaan ole ihanaa nähdä ihmisiä joilla kaikki on ah niin aurinkoista ja kaunista ja ihanaa vaan se vaan korostaa omaa vitutusta. Sillä tavalla aito aloitus josta taas minä tulin hyvälle tuulelle :D

...
Onhan se ymmärrettävää, että joskus kyllä todella tympii, jos itse on takana huonosti nukuttu viikko, sairastelua, itkua yms. ja olo on kaikkea muuta kun hehkeä, ja sitten toinen tulee siihen viereen hehkuttamaan elämän ihanuutta...

"vieras"
[QUOTE="a.p";23122536]No tuskin, tiedän mitä lastenhoito on. Tuolle naikkoselle ei vaan ole selvinnyt tosiasia perhe-elämästä.[/QUOTE]

Jos sillä kerran on perhe, niin eiköhän se tiedä mitä perhe-elämä tosiasiassa on. Jotkut nyt vain nauttii elämästään enemmän kuin toiset. Ei se ole sinulta pois.

"voi"
Ei kai se ole sulta pois. Itsellä on pienet lapset ja joku aamu väsyttääkin, mutta kuppi kahvia ja naama nätiksi, niin taas jaksaa itseäänkin katsella. Ainakin itse ole huomannut, että koen itteni virkeemmäksi, kun huolehdin omasta ulkonäöstä. Ei se montaa minuuttia aamusta vie, mutta piristää. Kokeile sinäkin;)

[QUOTE="a.p";23122509]No kai sen nyt näkee, on silmänaluset ja liikakilot väsyneen huonon ryhdin korostamana...[/QUOTE]

Ja kaikenlaiset muun näköiset äidit on sitten ärsyttäviä, joiden pitäis myötätunnosta väsynyttä äitiä kohtaan olla olematta pirteitä ja hyvän näköisiä. Joo, oot oikeessa, tosi ärsyttävää ja itsekästä toimintaa!

"a.p"
[QUOTE="voi";23122570]Ei kai se ole sulta pois. Itsellä on pienet lapset ja joku aamu väsyttääkin, mutta kuppi kahvia ja naama nätiksi, niin taas jaksaa itseäänkin katsella. Ainakin itse ole huomannut, että koen itteni virkeemmäksi, kun huolehdin omasta ulkonäöstä. Ei se montaa minuuttia aamusta vie, mutta piristää. Kokeile sinäkin;)[/QUOTE]

No en usko tuohon, mulle tuli ikää lisää 10 vuotta kun sain vauvan. Eli näytän 40+ ikäseltä.
Lupaan kokeilla tänään, mennään tosi vauvauintiin jossa ei saa meikkiä käyttää, siellä ollaan joko kauniita tai ei olla eikä voi peitellä.

voivoivoi
Nätti rusketus ja hehkeä olomuoto täydellisine kroppineen, lämpimän oloinen mies ja iloisesti siellä puhelevat muiden seassa. Ja vielä suht nuori varmaan 20-25vuotias ainakin tuo äiti...mua ärsyttää! On varmaan niin ihanaa tulla sinne ylpeilemään täydellisestä elämästään kun tietää muiden olevan väsyneitä perheen pyörittämiseen stna!

Kiitos ja anteeksi.
:D

Minäkin suren sitä etten ole enää kymmenen vuotta nuoremman näköinen ja yhtä hoikka kuin vielä pari vuotta sitten. Enkä rusketustakaan ehdi hankkia kesäisin :/

Yhteistyössä