Miks ihmiset ei voi pitää mölyjään mahassa?
Todettiin viimeeksi tänään miehen kanssa, jos aina kun hermo menee toiseen tai vituttaa, sanoittais se ääneen saatais olla riidoissa kokoajan.
Tottakai kokeilin sitä edellisessä suhteessa, toin pahaa fiilistä ulos ja kunnolla ja mites kävikään, ikuinen taistelu.
Nykyään, kolmen vuoden jälkeen, en ole koskaan sanonut rumasti miehelle. Riitelemme harvoin mistään ja ei ole sellaista pahantuulisuutta.
Jos tollasia sammakoita väsyneenä ja hiukan kateellisena tulee kirjoitettua ulos, mitä ne sammakot siellä kotona sitten on? Ja onko se elämä oikeasti niin paskaa, että muita on pakko aina olla mollaamassa, kadehtimassa tai kyräilemässä jotain inhottavaa? Eikös olisi helpompi keksiä jotain positiivistä, jos se kohde ei ole "sinua vastaan rikkonut". Varmasti kaikki onkin perseestä, jos se minkälaisen mielikuvan, siis vittuuntuneen pirttihirmun joka aina on negatiivisellä tuulella ja ei ole onnesta kotona kuullukkaan, saa on se todellisuus. Noin ap:n tekstiin nähden.
Ai että mua harmittaa mun +20 ylimäärästä kiloa, raskausarvet ja välistä niin perhanan raivostuttavat kakarat tappeluineen, mut mitä mä voitan, jos puran sitä ärtymystä ap:n tyyliin? En mitään. Ainoa ratkaisu itseinhoon ja vittumaiseen päivään on omassa asenteessa muutos. Tai jos se on mahdotonta, ei kannata mennä sinne uimaan.
Ja tottahan me tiietään et MIES katsoo aina sitä puoleensa vetävää naista, joka on kaunis. Jos joku väittää ettei mun kato ja on naama norsun vitulla kun siinä lähellä pörrää auringonpaisteinen kaunotar voi olla aika hakoteillä. Sehän meitä naisia toisissa naisissa ärsyttää, että koetaan ne viehättävimmiksi, seksikkäämmiksi ja paremmiksi kuin me itse.
Aika turhaa, koska jokaisessa on plussat ja miinukset. Ehkä se upea, niin snaotusti kadehtittavan kaunis nainen on ihan äärettömän huono kokki ja kyläillessä tuttvaperheen luonna on tosi vittuuntunut kun ei osaa laittaa ruokaa?
Mut arvatkaas mitä. Monikaan mies ei pidä kummosen kauniina automaattisesti päivettynyttä ja solakkaa naista, vaan se mieliala, mitä nainen välittää tuo sen positiivisen ja kiinnostavan mielikuvan. Eli meikitön, ylipainoinen, raskausarpinen matami iloisella hymyllä ja mielellä saattaa olla useamman mieleen kuin se median kaunis nainen.
Ja sitten, ihanaa kaksplusaiheeseen
Jos kirjoitat jotain, joku saattaa antaa poikkeavan mielipiteen ja loukata sinua. Kyllä, se on loukkaavaa jos joku sanoo vastaan eikä myötäile. Kannattaa muistaa, että mielipiteet ja asiat riitelee, ei ne ihmiset.