hyppää roskikseen. jos on syntynyt kauniiksi, niin peitelläkö pitäisi? Miten kehtaat ? ei täällä ole pakko kuule kenenkän olla. Jos et muuhun pysty, kuin purkamaan toisiin pahaa oloasi niin tee kaikille palvelus ja katoa. Sinulla ei ole mitään oikeutta kenenkään nuoreen viattomaan ihmiseen purkaa katkeruuttasi ja kateuttasi.Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän ap:Ymmärrän minäkin; jos tosiaan elämä potkii / on rankka vaihe elämästä, ei tuollaiset täydelliset äidit rusketuksineen ja ryhmähali-miehineen oikein nappaa! Ja se lähinnä "ärsyttää" sen takia, kun ymmärtää kuinka kokemattomia nämä ihmiset on. Toisilla tosiaan on rankempi elämä, sille ei voi mitään. Onnellisuutta voi silti jokainen etsiä. Mutta ei kukaan käske tuollaisia "kiiltokuva"-ihmisiä ihannoida, jotka miettivät ainoastaan miltä seuraavana päivänä näyttävät ja millaisen kuvan antavat muille. Minusta ulkoinen kauneus tarvitsee myös sisäistä kauneutta, ja sisäinen kauneus tulee ajan kanssa, useinmyös vastoinkäymisten kautta.
Tekopirteys on lähinnä koomista katseltavaa. Pinnallinen kauneus ja tekopyhä asenne ei minusta ole kauneutta.
Joten huvittavaa lukea näitä vastauksia, miten ihmiset kauhistelevat ap;n mielipidettä.
Miksi kauneutta ja "narsistisia" ihmisiä pitäisi ihannoida ja tulla heistä hyvälle tuulelle??
Eiköhän jokainen saa reagoida juuri niin kuin itse haluaa.
No huh. Että pitää olla ruma, tyhmä ja inhottava ihminen kuuluakseen porukkaan tai muuten kadehtditaan!!!!Mä käyn kans vauvauinnissa, mutta meidän ryhmässä kyllä kaikki äidit näyttävät samalta kuin minä: löllöä siellä, löllöä täällä, tissit polvissa mutta hymy korvissa. Siinäkö se syy sitten onkin, kun meillä on niin mukava ryhmä: ollaan kaikki rupsahtaneita!
Miksi se ryhmähali yms. olisi välttämättä teennäistä? Jos se ei ole luontevaa sinulle, mutta jollekin toiselle se voi olla. Ei ole narsistista olla pirteä, joku on vain sellainen luonnostaan. En minäkään aina kulje hymy naamallani mutta pirteä yritän olla mahdollisimman usein. Jos joku kertoo jotain ikävää, yritän aina piristää ja saada mielialan kohenemaan. Se ei nimittäin auta ketään jos aletaan märehtimään siellä pohjamudissa ikäviä asioita.Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän ap:Ymmärrän minäkin; jos tosiaan elämä potkii / on rankka vaihe elämästä, ei tuollaiset täydelliset äidit rusketuksineen ja ryhmähali-miehineen oikein nappaa! Ja se lähinnä "ärsyttää" sen takia, kun ymmärtää kuinka kokemattomia nämä ihmiset on. Toisilla tosiaan on rankempi elämä, sille ei voi mitään. Onnellisuutta voi silti jokainen etsiä. Mutta ei kukaan käske tuollaisia "kiiltokuva"-ihmisiä ihannoida, jotka miettivät ainoastaan miltä seuraavana päivänä näyttävät ja millaisen kuvan antavat muille. Minusta ulkoinen kauneus tarvitsee myös sisäistä kauneutta, ja sisäinen kauneus tulee ajan kanssa, useinmyös vastoinkäymisten kautta.
Tekopirteys on lähinnä koomista katseltavaa. Pinnallinen kauneus ja tekopyhä asenne ei minusta ole kauneutta.
Joten huvittavaa lukea näitä vastauksia, miten ihmiset kauhistelevat ap;n mielipidettä.
Miksi kauneutta ja "narsistisia" ihmisiä pitäisi ihannoida ja tulla heistä hyvälle tuulelle??
Eiköhän jokainen saa reagoida juuri niin kuin itse haluaa.
Pirtsakkuus ei vaan istu tähän suomalaiseen mentaliteettiin!hah hah.Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23128897:Miksi se ryhmähali yms. olisi välttämättä teennäistä? Jos se ei ole luontevaa sinulle, mutta jollekin toiselle se voi olla. Ei ole narsistista olla pirteä, joku on vain sellainen luonnostaan. En minäkään aina kulje hymy naamallani mutta pirteä yritän olla mahdollisimman usein. Jos joku kertoo jotain ikävää, yritän aina piristää ja saada mielialan kohenemaan. Se ei nimittäin auta ketään jos aletaan märehtimään siellä pohjamudissa ikäviä asioita.
Miksi ihmeessä toisen hymy ja pirtsakkuus koetaan teennäisenä? Tosiasia on että toiset nyt vaan ovat pirteämpiä kuin toiset. Ja ihan liian moni kulkee siellä itsesäälin rajamailla vaikka pitäisi kurkotella kohti parempaa huomista.
Puhut asiaa. Ja hienoa että selvisit vauvan kanssa raskaasta synnytyksestä! Kaikki ei aina todellakaan mene niinkuin on suunniteltu, se on sitä elämää.Alkuperäinen kirjoittaja siis mitäh?;23126649:Eikös toi ole normaalia perhe-elämää? Etenkin jos ei "yritä esittää onneaan"? Mikä pointti? En mä enää ihmettele lapsiperheiden vanhempien eroja, jos synnytyksen jälkeen äidin kuuluu jättää liikunta ja terve ruokavalio, jottei vaan vatsamakkarat pienenis. Ilmeisesti tavoitteena on säästeliäisyys - äitiysvaatteiden käyttöikä ei jää niin lyhyeksi kun äitiysvaatteista tulee normaaleita vaatteita. Ja siis... Mua todella ärsyttää toi "ei tiedä elämästä". itse meinasin kuolla toiseen synnytykseen, ja kun kaikkien vaiheiden jälkeen saimme terveen vauvan ja minäkin selvisin, niin todellakin oltiin molemmat se vauvavuosi "ihan älllöttävän onnellisia". Vaikka vauva valvotti yöt ja jälkeen päin muisteltuna muutenkin oli rankkaa. Mä olin vaan niin onnellinen että olin hengissä ja vauva myös. Mä en pystynyt edes "huomaamaan" sillon niitä kaikkia rahahuolia ja muita mitä meillä oli. Jouduttiin asuntovelkakin pistää pariksi kuukaudeksi pelkille koroille yllätysten vuoksi, mutta mua ei stressannut. Sekin tuntu pikkujutulta. Mistä sä tiedät toisten kokemuksista? Joku voi olla tosi iloinen, vähän hupsahtanutkin siksi, ettei pidä omia juttujaan itsestäänselvyytenä.
Totta kai arki tasaantuu ajan kanssa, mutta ei siitä huonoa tartte tulla. Lapsilla on uhmaikää, on vesirokkoa, on yllättäviä rahanmenoja, on vain vähän vanhempien kahdenkeskistä aikaa. Mutta sitä kutsutaan elämäksi, ja ehkä tuolla vauvauintiperheellä se vauvauinti on just se arjen piriste, mikä auttaa taas jaksamaan pyörittää arkea seuraavien päivien ajan.
No eihän nyt iloinen ja kaunis ihminen vaan VOI olla kokenut mitään...Alkuperäinen kirjoittaja täh;23128984:Miten helvetissä ihmisen ulkonäöstä näkee, mitä hän on kokenut tai tietää elämästä? Että jolla on vittuuntuneempi ilme, on kokenut enemmän ja on väsyneempi?
ymmärtäisin tuollaisen katkeruuden ja kateuden vielä jotenkin, jos ap olisi tuntenut tuon ihmisen ja tietäisi että ei ole rahahuolia, on vaikka nainut niin rikkaan miehen tai pappa on aina maksanut kaiken.
Mutta helvetti, ap ei tunne toista, mutta kun se on ruskettunut ja hymyilee, niin se ei tiedä mitään väsymyksestä ? saatana!