50 euroa on varmaan ihan kohtuullinen summa. Itse on ota rahaa kummilapsieni hoitamisesta enkä ole maksanut lasteni kummeille mitään. Tosin ainut kummi joka lapsiani on hoitanut on oma siskoni ja hänellä on itselläänki lapsia, lapsettomien kummien kohdalla tilanne olisi varmaan eri eli voisin...
6 v tykkää kasvismakaroonilaatikosta ja kasvispadasta, 5 vuotias spagetista ja lihapullista. Myös lasagne, soijarouheitalianpata, itsetehdyt pinaattilätyt ja pinaattikeitto katoaa suuhun vauhdilla.
Lapset söi aamupalan ja lounaan päiväkodissa. Minä söin aamulla soijavanukkaan ja lounaalla kiinalaisessa ravintolassa kasviksia talon tapaan. Päivällisenä syötiin linssikeittoa.
Oululaisia huhullaan! Hetken aikaa vielä asustelen Haukiputaalla mutta loppuvuodesta on muutto Ouluun. Ensin voisi tutustua yksityisviestein ja sähköpostein ja myöhemmin tavata.
Minulla on kaksi lasta, 5- ja 6-vuotiaat ja mahassa köllii kolmas :)
Baariseuraa minusta ei siis saa vuoden...
Mulla ei ainakaan ollut tarkoitus viilata pilkkua tai kettuilla. Ihan mielenkiinnosta kysyin kun en tajunnu mihin sillä terveellisyydellä viitatattiin. Nyt tiedän
:)