Olen tatuoitu jätkä!Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ei ainakaan Pizzeria Eeva.
Olen tatuoitu jätkä!Alkuperäinen kirjoittaja Ent oululainen:Göreme Kastellissa on ainakin ollut hyvä ja keskustassa Dante.
Missä tuo Napoli on?Alkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:Pizzat aivan kuin aidossa italialaisessa pizzeriassa
Olen tatuoitu jätkä!
Olen tatuoitu jätkä!Alkuperäinen kirjoittaja Onnelmatapaus:Missä tuo Napoli on?Alkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:Pizzat aivan kuin aidossa italialaisessa pizzeriassa
Olen tatuoitu jätkä!
Olet tatuoitu jätkä!
elämänki kauheinta pizzaa olen tuolla saanut. Siinä oli kaikki täytteet vellinä päällä, ihan litkua siis. Jäi miehelläkin syömättä, näin ei ole käynyt misään muualla!Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ei ainakaan Pizzeria Eeva.
Olen tatuoitu jätkä!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:elämänki kauheinta pizzaa olen tuolla saanut. Siinä oli kaikki täytteet vellinä päällä, ihan litkua siis. Jäi miehelläkin syömättä, näin ei ole käynyt misään muualla!Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ei ainakaan Pizzeria Eeva.
Olen tatuoitu jätkä!Alkuperäinen kirjoittaja oooululainen:Ehottomasti ninwe! se on kino grillin lähellä.