Täällä rv 40+0 :heart: ....4 yötä mahdolliseen käynnistykseen, sais kyl alkaa tulee itekseen :ashamed:
Jaksuja myös sinne! :hug: Täällä kans huonoo oloo, rd, selkäkipua, väsymystä...huoh!Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:27+0
Selkäkipua, raskausihottumaa(?), käsien puutumista, pahoinvointia, väsymystä, raskausdiabetes ja itkuisuutta. Kunpa viikot menisi nopeasti, on jotenkin kurja olo.
Mutta tsemppiä ap:lle
Saunaa, seksiä, ikkunoiden pesua... Ja yks takuuvarma konsti on kuulemma, kun laittaa pullataikinan. Leipomaan asti ei pääse, kun joutuu lähtemäänAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Täällä rv 40+0 :heart: ....4 yötä mahdolliseen käynnistykseen, sais kyl alkaa tulee itekseen :ashamed:
Joo, kyllä mäki oon sitä mieltä että tulee kun tulee....ja eihän tässä oo ku 4 yötä enää, jos alkavat käynnistelläAlkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:Saunaa, seksiä, ikkunoiden pesua... Ja yks takuuvarma konsti on kuulemma, kun laittaa pullataikinan. Leipomaan asti ei pääse, kun joutuu lähtemäänAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Täällä rv 40+0 :heart: ....4 yötä mahdolliseen käynnistykseen, sais kyl alkaa tulee itekseen :ashamed:
Eipä siihen taida kotikonsteja olla... Tulee sit, kun on valmis (joo tiedän, et ärsyttää tuossa vaiheessa tää kommentti). Mulla kolme mennyt käynnistykseen, vaikka takuulla koitettiin kaikki kotikonstit ja neljäs tuli omia aikojaan, vaikkei mitään edes yritetty. Eli oon taipuvainen uskomaan tuohon tulee kun on valmis-teoriaan. Onnea matkaan, kun lähtö koittaa! (vähemmän kuitenkin edessä kun takana)