Maanantain rv-pinoa! :)

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
27+0
Selkäkipua, raskausihottumaa(?), käsien puutumista, pahoinvointia, väsymystä, raskausdiabetes ja itkuisuutta. Kunpa viikot menisi nopeasti, on jotenkin kurja olo.

Mutta tsemppiä ap:lle :)
Jaksuja myös sinne! :hug: Täällä kans huonoo oloo, rd, selkäkipua, väsymystä...huoh! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
Täällä rv 40+0 :D :D :D :heart: ....4 yötä mahdolliseen käynnistykseen, sais kyl alkaa tulee itekseen :ashamed:
Saunaa, seksiä, ikkunoiden pesua... Ja yks takuuvarma konsti on kuulemma, kun laittaa pullataikinan. Leipomaan asti ei pääse, kun joutuu lähtemään :D

Eipä siihen taida kotikonsteja olla... Tulee sit, kun on valmis (joo tiedän, et ärsyttää tuossa vaiheessa tää kommentti). Mulla kolme mennyt käynnistykseen, vaikka takuulla koitettiin kaikki kotikonstit ja neljäs tuli omia aikojaan, vaikkei mitään edes yritetty. Eli oon taipuvainen uskomaan tuohon tulee kun on valmis-teoriaan. Onnea matkaan, kun lähtö koittaa! (vähemmän kuitenkin edessä kun takana)

 
25+0. Viikonlopun yövuorot lusittu ja kohta menossa tytön kuntoutuspalaveriin. Sen jälkeen houkuttaisi jäädä vähän shoppailemaan mutta voipi olla että peti kutsuukin jo. :D

Ap:lle ja Runttipullalle peukut pystyssä että pääsisitte mitä pikimmin tositoimiin! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
Täällä rv 40+0 :D :D :D :heart: ....4 yötä mahdolliseen käynnistykseen, sais kyl alkaa tulee itekseen :ashamed:
Saunaa, seksiä, ikkunoiden pesua... Ja yks takuuvarma konsti on kuulemma, kun laittaa pullataikinan. Leipomaan asti ei pääse, kun joutuu lähtemään :D

Eipä siihen taida kotikonsteja olla... Tulee sit, kun on valmis (joo tiedän, et ärsyttää tuossa vaiheessa tää kommentti). Mulla kolme mennyt käynnistykseen, vaikka takuulla koitettiin kaikki kotikonstit ja neljäs tuli omia aikojaan, vaikkei mitään edes yritetty. Eli oon taipuvainen uskomaan tuohon tulee kun on valmis-teoriaan. Onnea matkaan, kun lähtö koittaa! (vähemmän kuitenkin edessä kun takana)
Joo, kyllä mäki oon sitä mieltä että tulee kun tulee....ja eihän tässä oo ku 4 yötä enää, jos alkavat käynnistellä

:)
 

Yhteistyössä