Hakutulokset

1. E

Onko teidän eskarilaisilla vielä

Takki ja housut.
  2. E

Minkä ikäisenä rattaat pois

Meidän 2v8kk kävelee pitkiä matkoja (4km menee kevyesti). Kakkonen 4v kävelee maanantaisin ja keskiviikkoisin tooooosi pitkän matkan,kun ensin viedään vanhin eskariin ja sitten on kakkosen kerho ja eskari ja kerho ovat täysin eri suunnilla. Bussilla toki pääsisi, mutta meidän muksut on...
  3. E

Kuivattaako hiustenkuivaaja siun hiukset?

Ei kuivata. On hyvä fööni + käytän hiuksiin jätettävää hoitoainetta, joka tekee hiuksista ihanan pehmeät ja sileät. Tosin arkisin annan hiusten kuivata ajan kanssa. Fööniä käytän, jos pitää joku kampaus/ryhti hiuksiin saada.
  4. E

Pitäisi vissiin keksiä kaikkea kivaa tekemistä sisälle, en mä viitti mennä uloskaan rymyämään

Koskas sun vauva muuten syntyykään? En tiedä, vanhoja sun lapset on, miten ois leipominen, piirtäminen, maalaaminen, majan rakentaminen, leikkikää kauppaa tms :)
  5. E

Gällyp: Kerro teini-iästäsi, millainen olit?

Olin kiltti tyttö, mutta oli myös vaihe, kun olin hankala.
  6. E

lemppari täytekakkuja

Raikkaat kakut. Sellaiset, joissa ei ole hilloa tai muutenkaan äklömakeita täytteitä. Ehkä lemppari on ihan vaan hedelmillä tai marjoilla täyetty kakku + rahkakermaa tai jogurttirahkaa.
  7. E

Kahveissa ON eroa.

Juhlamokkaa juon minä. Presidentti ja Kulta-Katriina käy myös. Mäkin menin kerran ostamaan Pirkka-kahvia, kun joku kehui sitä ja hyi hel*etti :x Mulla oli koko päivä pilalla sen takia.
  8. E

G: Mistä löysitte nykyisen miehenne?

Helsingin rautatieasemalla tavattiin, jossa kirjaimellisesti törmättiin toisiimme. Pitkä tarina, mutta mutkien kautta mies sai puhelinnumeroni ja tässä sitä ollaan onnellisesti naimisissa ja kohta neljän lapsen vanhempia :heart:
  9. E

Haalari hajosi heti

Välttämättä eivät kuittia kysy (tai sitten kysyvät ;)). Palautat kauppaan ja he laittavat valmistajalle reklamaation. Meidän tyttö sai Ciraf-merkkisiä vaatteita lahjaksi ja kahden vaatteen saumat repesivät ekalla käyttökerralla. Vein Prismaan, josta laittivat tiedon valmistajalle ja kuittia...
  10. E

raha ja lasten vaatteet

En minä en takia Reimateciä tms osta,että pitäisi ulospäin näyttää "hienolta" vaan siksi, että olen ollut tyytyväinen laatuun. Lasten ulkovaatteet ja kengät ovat sellainen asia, johon satsaan. Muuten en niin merkkejä seuraile.
  11. E

harvinainen sukunimi

Meidän sukunimeämme kantaa 5 hlöä (tammikuussa 6 :)) eli meidän perhe =)
  12. E

eikö koti ole lastenkin?

Meillä ei juosta, ei hypitä sohvilla eikä hypitä sängyissä. Muuten saa majoja rakentaa ja leikkiä siellä, missä lystää. Iltaisin lelut kerätään takaisin niille kuuluviin paikkoihin yhdessä. Meillä on juostu sillä seurauksella, että on ollut puoli päätä turvoksissa. Hypitty sohvalla ja tiputtu...
  13. E

Millainen on normaali ja hyvä perhe?

Totta puhelet. Perheitä ja ihmisiä on erilaisia ja ihanneperhettä ei ole olemassakaan. Ei se, että on materiaa (iso omakotitalo, uusi auto ym ym) ainakaan luo sitä ihanneperhettä. Meillä 3 lasta, neljäs tulossa tammikuussa, mies juuri valmistunut, mun arki pyörii lasten ympärillä, mutta...
  14. E

Jos juuri NYT tulisi yllätysvieraita, olisiko ok? :)

Ois,just siivoin =) Mutta ei mulla mitän tarjottavaa olisi...tai no, voileipiä ja karnevaalikeksejä.
  15. E

kanttarelleja metsästämässä..

Ne on inhottavia, kun ne ei kuole millään. Lintukärpäsen saa sentän liiskattua, kun on pehmeä, mutta hirvari ei kuole, vaikka pomppisi päällä.
  16. E

Mä olin isäni ja lasteni kanssa mustia torvisieniä hakemassa ja yhdessä kohtaa pöllähti oikein musta pilvi lintukärpäsiä :eek: Hyiiiiii....mä kammoan molempia!
  17. E

Ohi aiheen, mutta onko ollut paljon hirvi-/lintukärpäsiä?
  18. E

nellan pikkusiskolle nimi?

Mäkin hokasin vasta nyt.
  19. E

nellan pikkusiskolle nimi?

Netta tuli mullekin mieleen =) Tessa, Milla

Yhteistyössä