Jos juuri NYT tulisi yllätysvieraita, olisiko ok? :)

• Viestiketjun aloittaja "pirre"
  • Ensimmäinen viesti
"pirre"
Minulle ei!
aloin katsomaan että voi herrajee miten sotkuiselta täällä näyttää!! yleensä meillä suht siistiä ja järjestys mutta nyt huh huh, jos vaikka sossu pölähtäs kylään ni paha olis :D

joka puolella tavaraa, on jätesäkkejä, pyykkitelineitä, on myös kasa lehtiä oh pöydällä, kuivat ostokset keittiön pöydällä ym ym....

olen juuri kirpparille kasaamassa ja pesemässä tavaroita ja nyt on muutakin tavaraa ja ostoksia jäänyt viemättä paikoilleen.
Likaista ei ole eikä yleensä näin epäjärjestyskään mut häpeisin silmät päästäni jos jonkun pitäs nyt sisään päästä :D

v
No joo, olis ok. Vaikka sotkuistahan täällä on, mutta hyväksyttäköön kun talossa pieni vauva. Ja kaikki meidän "vieraat" on kuitenkin sen verran tutttuja, että mitäpä heitä varten sen kummemmin siivoamaan. =)

"pirre"
ärh teidän kanssa!!!
nyt mulle tuli niiiin morkkis että pakko alkaa pakkaamaan noita tavaroita ja etsimään muillekin kamoille oikeita paikkoja, vaikka piti olla mun kahvihetki kun pikkunen nukkuu ja isot koulussa :D

"vieras"
[QUOTE="pirre";22044180]ärh teidän kanssa!!!
nyt mulle tuli niiiin morkkis että pakko alkaa pakkaamaan noita tavaroita ja etsimään muillekin kamoille oikeita paikkoja, vaikka piti olla mun kahvihetki kun pikkunen nukkuu ja isot koulussa :D[/QUOTE]

Anna olla vaan. Mullakin nukkuu vauva ulkona. Koululainen tulee vasta yhden jälkeen. Ja todellakin annan itselleni tämän hetken tauon... Lähdenpä keittämään kahvia... vaikka keittiössä tiskipöytä notkuu likaisia astioita, kyllä ne ehtii hetken päästä siivota.

Kermakakku
Jos kahvi/tee/mehu + voileipä ja suklaakeksit käy tarjottaviksi, niin ilmoitus 5 min. etukäteen ja tervetuloa. Mielelläni pyyhkisin nuo pöydät ja laittaisin sohvatyynyt ja torkkupeitot nätisti, jos joku olisi tulossa.

pp
No jos vaikka 5min etukäteen ilmottaisi, niin ehtisin siivota nuo muutamat vaatteet ja vauvan "lukemat" aikakauslehdet pois lattialta, niin kyllä sopisi tulla. Kaipa yllätysvieraalle kelpaisi tee ja voileivät:) Ja taitaa tuolla pakkasessa jotain valmispullaakin olla.
Vauvakin nukahti juuri, niin olisi aikaa rupatella. Tervetuloa vaan!

"Joo"
Ei todellakaan olisi, oon ihan hermo kireellä täällä etsinyt ratsastuskamppeita (harrastus ollut tauolla 3v) ja en muista mitä oon myynyt ja mitä en ja missä ne on ja .... aaarghhhhhhhhhhh

Yhteistyössä