"Helsinkiläinen koulu jakoi äidinkielen tunnilla härskin seksikirjan oppilaille luettavaksi – ”Hinkkausseksiä”, ”Kuinka k****n saa syvälle suuhun”"

vierailija
Seksi ei ole pelkästään lasten tekoa varten. Siitä saa myös nauttia erilaisilla muillakin tavoilla, kun se iänikuinen lähetyssaarnaaja pimeässä peiton alla saunan jälkeen... Itse en harrasta nuita tavaroiden työntämisiä eri aukkoihin tai anaaliseksiä, mutta jos joku niistä nauttii, ei se ole sinulta tai minulta pois. Suuseksikin on aika kivaa... Kokeilisit joskus!
Nyt luetutettiin sairasta pas.kaa lapsilla. Se on ihan eri asia kuin sun tai mun seksimieltymykset. Ne on aikuisten asioita.

Toivottavasti sellaisia, jotka saadaan yhtä helposti pois kun sisään. Tuskin esim neuvotaan työntämään anukseen pikkuautoja, deodorantti purkkeja... joita sitten joudutaan polilla poistamaan.
Periaatteessa kirja on nuorille hyvä asia ja seksiin liittyvistä asioista puhutaan niiden omilla nimillä. 14-vuotias on esipuberteetti-ikäinen ja hyvä että kuulevat elämän raadollisuuksista.
Usein kuulee nuorilta, että he eivät ole saaneet seksuaalivalistusta ja suorituspaineet on kuitenkin kovat niin pojilla kun tytöilläkin.
Vain harvat nuoret uskaltavat puhua seksistä ja siihen liittyvistä asioista vanhempiensa kanssa.
Niin joo ja esim moni ei voi myöskään puhua siitä vaikka voisi halutakin. Mut onhan siinä se nolous vaara et kuinka moni vanhempi uskaltaa ottaa asian esille ja alka kasvattaa seksivalistukseen ja missä iässä olisi hyvä alottaa? Et kerrotaanko mitä on tyyliin orgasmi ja miten sen voi saavuttaa ja ehkä niistä esileikeistä vai voisko se jäädä niin et toi keskustelu käytäisiin muiden kun omien vanhempien et kaikkee ei vältsii haluu kuulla just vanhemman suusta ja sit kouluissa voisi juuri tätä kasvatusta tehdä ja kaikkien pitäisi muistaa et seksiin kerkii myöhemmiki orkkukin on varmaan parempi jos teillä on sydän yhteystoisiinne? Ehkä se hyvä teidän välillä tekee seksitäkin paremman. Kuin vain sellainen suoritus pano? Ei pitäisi olla kiire mihkää. Tutustua toiseen ja kattoo mihkä se johtaa mihinkään hötkyilemättä rauhaksiin tulee parempi. eikä vaik kiiman heti viedä mennessään et rauhottuu meneekö miehet liikaa sitten kiiman tunteeseen? Ja vedättääkö naiset joskus rahaa näiltä kiiman vallassa olevilta? Mut joo ja miehet väittää et naiset on liian tunteellisia mut onhan himokin tunne ja monnella miehellä on siis koko ajan se tunne päällä tai ainakin isosti ja vie paljon huomioo?.en oo viel lukenut tota artikkelia kylläkään ja aloin miettimään mitäs masturbaatio millo siitä puhuminen on ok alottaa nuorille et saako ne huonon kokemuksen jos ite vaan yrittää masturboida eikä tiedä miten se tehdään? Vaiko hallita tämän himon tunteen tuomaa himoa et se himo katoaa ja tiedätään mitä teidän kanssa on sen himon takana ja laantuko ne himon tuomat tunteet et sekin tunne menee ohi ja kattoo sit mitä tapahtuu et miten sydän voi ku himon tunne meni ohi? Mut masturboinnista noin muuten en ole täysin varma itelle masturbointi ei tuo henkistä hyvää. Mut joo sorrun välil eikä se oo hyvä homma. Mun ongelma on se et darras panettaa tosi paljon joskus siis ni sillo o vaikee hillitä itseään . Mut mulle ku olin ilman masturbaatiota kesällä 10vk noin muistaakseni vai oliko jopa 3kk ni mieli oli paljon ilosempi masturbaatio aiheuttaa itelle ainaikin syvää ahdistusta ja harmittaa et siinä mulla on heikkouksia ja mieli on rietas. Noh voiko parisuhteessa sitten olla vähän ehkä rietas? No voihan siellä olla ehkä joskus vähän maustettakin ja erikoisuuksia sitten?.

Tossahan oli schaisseekin ainakin oma miete. Siis rohkastiin ottaa kalu kuvii joita ne sit lähettää kelle ku just yritettiin et kalu kuvista päästään eroon vai miks pitäis ottaa kalustaan kuvia vai toisko se itelle varmuutta ku näkee oman peniksensä ja oppii hyväksymään sen mallin ja tulee ehkä sillä kalulla taitavaksi rakastajaksi? Ku se kalu tulee sinuiksi itsensä kanssa? Eikä tunne siitä häpeää enään. Mut se luvaton dick ei oo oikein sehän on sama ku entisaikoina ne tuli puskasta ja läväytti kikkelin esille ni noi kaks ihan samanlaisia vaik nyt se tapahtuukin netissä. Noh joo ja toi syväkurkku juttu oli kyl hölmöä mitä hienoo siin on tuntuu et nainen oksentaa. Mut missäs vaiheessa suihinotosta voi puhua siis naiselle ja miehelle ja mitä sil kielel ja suul voi tehdä nih hyvähän se välittävä seksikin vain on? Et kummatkin yleensä saa vaiko sitten? Et millon olis hyvä opetella silläkin saralla? Vai sit koetaan monta huonoo kun itse opitaan ja tää circle ku niist ei puhuta jatkuu maapallon loppuun saakka vai? Mut kyl se pitää mun mielestä hoitaa jonku muun kaa ku vanhemman.

Yhteistyössä