Jos juuri NYT tulisi yllätysvieraita, olisiko ok? :)

• Viestiketjun aloittaja "pirre"
  • Ensimmäinen viesti
Ei. Olen juuri siivoamassa, pikku hiljaa siivoillut koko päivän ja haluan myös jatkaa sitä loppupäivän... Tosin joku yllätysvieras vois tietty viedä lapset ulos niin että saisin siivottua vähän nopeammin ;)

Just nyt ei ois ok. Tulin juuri suihkusta ja vain pyyhe on päällä.
Huushollikin odottaa siivoomista. Pyykkiteline täynnä pyykkejä olkkarissa, olkkarin sohvapöytä kuin lähtevä laiva, sängyt petaamatta, tiskit tiskaamatta...... :D huhhuh.

Tarkoituksena ois saada kämppä tänään kuntoon, kun huomenna alkaa 8 päivän työputki.

Juu, pitkästä aikaa just nyt passais tulla! Laps ollu kaks päivää kipeenä kotona ja mä oon räjäyttäny talosta sotkut ja liat pois. Aloitin tosin jo viikonloppuna. Pari lattiaa kun saan vielä sudittua ja pyykit silitettyä niin YES, meillä on tooooosi siistiä!

BJ
Toivoisin, että eivät soittaisi ovikelloa kun juuri sain flunnsaiset muksut nukkumaan... :xmas: Ei täällä nyt kovin siistiäkään ole, kun siivouspäivä olisi huomenissa ja olkkari on täynnä viikkaamatonta pyykkiä... Mutta jos on niin urvelo, ettei etukäteen ilmoita tulostaan niin saa sitten vähän kestää lapsiperheen kaaostakin! ;) Pipareita tein eilen, joten kahvin kanssa olisi kyllä tarjottavaa!

Juu, tervetuloa vaan. Ei täällä miltään sisustuslehden luksus-designilta näytä, mutta perussiistiä on. Koirankarvoja nurkissa ja tv:n takana taitaa olla pölyt pyyhkimättä. Jos yllätysvierasta haittaa, niin annan mielelläni imurin toiseen käteen ja pölyhuiskan toiseen :) Voin vaikka keittää sumpit sillä välin kun vieras siivoaa :D

Yhteistyössä