Kahveissa ON eroa.

Meillä on aina Juhlamokkaa tai Presidenttiä, mut ku nyt kävin ruokaostoksilla Prismassa (jossa en juuri käy) ja siellä oli niin sikakallista kahvia, että mulla iski joku nuukuus -> ostin Saludoa. Yök mitä lirua :x

Laatua
Todellakin. Aika suoraan menee hinnan mukaan. Me ostetaan kalleimpia vähän tummapaahtoisempia kahveja ja ne ovat jumalaisia. Niitä kun tottuu juomaan, ei voi noihin litkuihin koskeakaan. Ne muistuttavat vain kaukaisesti kahvin makua.

Juhlamokkaa juon minä. Presidentti ja Kulta-Katriina käy myös.
Mäkin menin kerran ostamaan Pirkka-kahvia, kun joku kehui sitä ja hyi hel*etti :x Mulla oli koko päivä pilalla sen takia.

reea
Mies aina valitti,et kuinka pahaa kahvia niillä on töissä,kun pomo on niin pihi,että suostuu ostamaan vain coop x-traa. Mie sit väitin,et eihän noissa nyt niin hirveesti eroja oo. No mies päätti sit kerran tuoda mulle sitä kahvia,et keitähän tuosta. Hyi helvetti että se olikin pahaa!!

Mä annoin joskus kesätyörahoistani syöpärahastoon ja sain kiitokseksi jotain kahvia (en muista nimeä) mut voi hertsiisus miltä se maistu :x Se oli jotain aivan järkyttävää ja mä olin nuorempana tooodella tarkka mitä kahvia join...

Suitsu
On todellakin eroja! Meillä juodaan Presidentin tummaa paahtoa, mutta vieraille on sit tavallista olikohan juhlamokkaa kun kaikki ei tykkää tuosta tummasta paahdosta, kysytään yleensä kumpaa haluaa.. :D

"hippi"
Meillä on pakkasessa eri kahvipapuja eri paahtoasteilla ja rakennetaan niistä sitten eri jauhatuksilla ja suodatuksilla juuri siihen tilanteeseen sopivia kahveja.

Kahvin valintaan vaikuttaa eniten se, minkä kanssa sitä tarjoillaan. Jos ajatuksissa on laittaa maitoa tulee kahvin olla täysin erilainen, mitä mustana juotavan.

Entäs euroshopperin kahvi sit :x se se on kamalaa! Ammattikoulussa tuli joskus pakko tilanne ostaa sitä, vaikka ois ollu ihan sama olla ostamatta sitten ollenkaan, ku eihän sitä kukaan pystynyt juomaan!

Meillä on brazil-kahvia ja se on ainaki parempaa entä halvemmat. Hinnassahan ei ole enää kyllä juurikaan eroa verrattuna presidenttiin ( joissakin kaupoissa presidentti on halvempaakin ) mutta en oikein osaa keittää sitä, kun pitää olla niin tarkat mittaukset eikä vähän sinne päin :D muuten siitä tulee joko liian kitkerää tai liian laihaa.

Yhteistyössä