Hakutulokset

1. E

koska perhepedistä omaan sänkyyn? entä omaan huoneeseen?

Me nukumme kaikki samassa huoneessa (mies, minä, pojat 6v ja 4v sekä tyttö 2v8kk). Tyttö nukkuu välissämme :heart: Meille syntyy neljäs lapsi tammikuussa ja viimeistään silloin tyttö siirtyy omaan sänkyynsä. Yöt ovat nukkuneet läpeensä 6-8kk ikäisistä lähtien. Meistä samassa huoneessa...
  2. E

lettuja lettuja lettuja

Aijai...pienet letut ja marjoja ja ehkä kermavaahtoa:p
  3. E

Ei varmaan kenenkään muun lapset tappele yhtä tyhmistä asioista kuin meidän.

Et ole yksin :hug::D Meillä poika 6v, poika 4v ja tyttö 2v8kk ja kestotappelunaihe on se, kuka saa painaa hissinappulaa. Siksi suosin rappuja,jos rattaita ei ole mukana :kieh: Viimeksi, kun oltin hississä, niin tyttö ehti painaa ja 4v isoveli naama punaisena sanoi, että "Tiiäksä mitä?!? Sä...
  4. E

Mistä tuo vauvojen ihana tuoksu tulee?

Kyllä musta vauvat (ainakin omani, toisten vauvoja en ole nuuskutellut) tuoksuvat ihanan pehmeälle ja lutuselle :heart: Ei puklulle, eikä kakalle, paitsi kuin juuri silloin, kun edellämainitut ovat sattuneet käymään. Tammikuussa tähän taloon saadaan taas ihana vauvantuoksuinen pienokainen:heart:
  5. E

Meille tulee vauva :D

:flower::)
  6. E

Pikkukakkonen ei tärppää :(

Esikoinen sai alkunsa helposti, mutta kakkosta odoteltiin. Olin jo siinä hantissa, että mittasin aamulämpöä itseltäni. Ehkä kaksi viikkoa ehdin mitata, kun tuli tutut oireet ja sain plussan. Kolmonen sai alkunsa tosi helposti, mutta tämä neljäs raskaus oli taas oikein työn alla.
  7. E

Jokos teillä muilla alkaa olla jouluasiat mielessä?

Lahjoja olen miettinyt (lapsille eritoten), ettei jää viime tippaan, kuten viime vuonna. Joulun paikkeilla olen viimeisilläni raskaana (la 9.1.11), joten pakostihan sitä PITÄÄ jo joulua miettiä :D
  8. E

Miten tehdään omenamehua?

Mehumaijalla tehnyt ja pakastanut, niin ei tarvitse lisäillä mitään joukkoon.
  9. E

Oli kamala tarina eräästä äidisä kodin kuvalehdessä

Mä päättelin otsikosta, että nyt aukeaa joku toooooosi shokkiuutinen/järkyttävä asia :D ...mutta juu, tuosta tummennetusta olen samaa mieltä. Itse juttua en ole siis lukenut, niin sitä en voi kommentoida.
  10. E

kukaan kieltäytynyt sokerirasituskokeesta?

Mikä siinä kammottaa? Hyvällä kysyn, en pahalla =) Mä olen 3 krt ollut (arvot olleet hyvät) ja nyt odotan neljättä lasta ja olisi pitänyt käydä jo,mutta en ole päässyt : / Aion kyllä mennä ensi tai sitä seur.vkolla.

Yhteistyössä