Hakutulokset

1. E

Abc desing pramy luxe 2010

Ei juuri noista ole, mutta meillä on vuonna 2004 hankitut ABC Design Pramy-yhdistelmät ja ovat pelittäneet loistavasti! Jo kolmella lapsella ollut käytössä ja vaunut saa neljännen matkustajan tammikuussa =) Nuo meidän yhdistelmät ovat tukevat ja tilavat ja olen käyttänyt niitä umpihangessa...
  2. E

törmäsin tälläsiin lasten nimiin facebokissa

Niin? Mä en näe mitään kummallista noissa nimissä. Mä yhdyn sitte tomppeleihin,kun meillä on päinvastoin eli suomalaiset etunimet lapsilla, mutta ulkomaalainen sukunimi.
  3. E

Siis mitä hittoa?! Tytön koulusta tuli ilmoitus kotiin. Mitä tästä teidän koulussa seuraa?

Mikäli olisi tapahtunut useammin, niin luulisi lapussa lukeneen,että asia on toistunut jo monta kertaa ja siitä hyvästä lähetettiin lappu vanhemmille tiedoksi.
  4. E

Siis mitä hittoa?! Tytön koulusta tuli ilmoitus kotiin. Mitä tästä teidän koulussa seuraa?

Jos oppilas on KERRAN jäänyt välitunniksi sisälle, oli se vahinko tai ei, niin jotenkin tuntuu hassulta, että siitä laitetaan heti erillinen lappu kotiin. Ymmärtäisin, jos sitä tapahtuisi toistuvasti. Esikoiseni on vasta esikoulussa, mutta sieltä tulee reissuvihkoon nootti esim. kolmen...
  5. E

Poikien äideille

Yllätti se, miten pojat voivat olla kiinnostuneita kaikista vempeleistä, autoista ym.Meidän 6v ja 4v pojat tarkkailevat kävellessä automerkkejä kokoajan, "tuolla menee honda, toi on volvo ja toi mersu!" |O:D Ja tyttö...hmmm...on ehkä kaikista raisuin ja mitkään nuket tms tyttöjen lelut eivät...
  6. E

Maanantain rv-pino ja fiilikset

Onnittelut pienokaisesta!:flower: Mäkin odottelen neljättä ja musta tää aika on mennyt ihan siivillä =) Varsinkin, kun esikoinen aloitti eskarin ja kakkonen kerhon,niin saa olla koko ajan menossa...päivät menee ohi ihan hujauksessa :)
  7. E

Maanantain rv-pino ja fiilikset

Jotain vähän yli 24 raskausviikkoa kai. Olo on loistava.
  8. E

Kuinka nuorena lapsi voi oikeasti olla (päivä)kuiva?

Äitini on kertonut, että minä olin reilun vuoden, kun perhepäivähoitajani antoi vaipat äidilleni kotiin vietäväksi- Sitä en tiedä, kuinka usein hän sitten joutui minua potalla käyttämään. Meidän kolmonen (tyttö nyt 2v8kk) oli 1,5v,kun päivävaippa jäi pois ja osasi itse mennä vessaan...
  9. E

Esikoiselle lahja kun kuopus syntyy

Varmaan monelle onkin, mutta on myös niitä, jotka näkevät vain sen uuden vauvan ja esikoinen/lapset menevät vähän siinä sivussa. Meillä ainakin lapset ovat tarvinneet enemmän huomiota uuden vauvan tullessa taloon, kuin ennen sitä ja halunneet/saaneet myös osallistua vauvan hoitoon. Ei ole...
  10. E

Näyttäs siltä ,että meille olis tulossa 4 lapsonen.

Onnea!:flower: Meidän neljännen laskettu aika on 9.1.11.
  11. E

Esikoiselle lahja kun kuopus syntyy

Meille syntyy tammikuussa neljäs lapsi ja emme ole ikinä ostaneet isommille sisaruksille lahjaa, kun uusi vauva on syntynyt taloon. Mulle tärkeintä on ollut se, että olen edelleen antanut isommille sisaruksille rakkautta, hellyyttä ja huomiota, kuten annoin ennen uutta vauvaakin. Heille se on...
  12. E

Onko minussa jotain vikana, kun en ikinä ostaisi lapselle jotakin yli 80€ maksavaa vaatetta!

Luulen, että lapsen on mukavampi olla kosteutta pitävässä ja hengittävässä puvussa, kuin puvussa, joka ei hengitä ja jonka päälle on vielä puettu jäykät kurahousut. Itse en ainakaan sellaisessa varustuksessa haluaisi ulkoilla. En minäkään merkkejä ostaa vaan laatua. Jos yhtään seuraa...
  13. E

Hubba bubba

Muistan! Ostin usein lapsena ja tungin niin monta suuhun, kun mahtui ja sitten oli pari seuraavaa päivää posket kipeinä :) Nyt aikuisena ei maistu enää, on liian makeaa.
  14. E

Mutta odotusaikahan on elämän ihaninta aikaa..

Mun mielestä raskaus ON ihaninta aikaa, neljäs menossa =) Ymmärrän toki myös niitä odottavia äitejä, joille raskausaika ei ole mieluisa. Kaikki kivut ja säryt ovat inhottavia, enkä niitä toivoisi kenellekään raskausaikana.
  15. E

Nyt on oikeastaan ekaa kertaa alkanut ärsyttämään, kysymykset joko sä lähdet synnyttämään,

Se ärsyttää joo :hug: Ihmiset tahtoo hyvää, mutta ovat myös uteliaita kuulemaan ilouutisia. Toki heidän pitäisi ymmärtää myös se, että kyllä heille ilmoitetaan, kun pienokainen on syntynyt. Mulla on menneet kaikki 3 raskautta yli (eka rv 41, toka ja kolmas rv 41+6) ja nyt odotan neljättä...
  16. E

auttakaa keksimään pojalle nimi!!

Hyvällä kyselen, että miksi sen pitäisi kuulostaa lausuttuna prikulleen samalta molemmilla kielillä? Meillä puhutaan suomea, englantia ja ranskaa. Mies lausuu Joel-nimen ranskalaisittain, minä lausun sen Joel. Mikael taipuu miehenkin suussa Mikael ja tyttäremme nimi Kristel taipuu hänen...
  17. E

Koska sinulla oli viimeksi lapsivapaayö?

Jaa-a...suurinpiirtein 5v8kk sitten. Naimisissa olen ja 3 lasta (4s syntyy tammikuussa).
  18. E

G: Elämäntilanne esikoisen syntyessä.

Minä 22v, mies 28v. Opiskelija-asunto (perheasunto). Mies opiskeli. Raskaus oli suunniteltu yllätys, olimme valmiita. Tiesimme, että poika tulossa. Olimme kihloissa. Naimisiin mentiin, kun poika oli 8kk ikäinen. Nyt 6 vuotta myöhemmin mies on valmistunut diplomi-insinööriksi ja odotan...
  19. E

auttakaa keksimään pojalle nimi!!

Eelis,Elia, Emil. Meillä kaksikielinen perhe ja poikien nimet tässä ketjussa mainittu =)

Yhteistyössä