Muistaako kukaan? Mun suosikkini purkassa
alkuperäinen lähettäjä 19.09.2010 #3 [QUOTE="hmm";22062085]sitähän myydään edelleen.[/QUOTE] Myydään ,no mitä siitä sitten ?
tyttö Tenonvarrelta 19.09.2010 #4 Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen lähettäjä;22062108: Myydään ,no mitä siitä sitten ? Click to expand... miten sitä voi olla muistamatta, ku tulee kaupassa joka kerta vastaan
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen lähettäjä;22062108: Myydään ,no mitä siitä sitten ? Click to expand... miten sitä voi olla muistamatta, ku tulee kaupassa joka kerta vastaan
Estu 19.09.2010 #6 Muistan! Ostin usein lapsena ja tungin niin monta suuhun, kun mahtui ja sitten oli pari seuraavaa päivää posket kipeinä Nyt aikuisena ei maistu enää, on liian makeaa.
Muistan! Ostin usein lapsena ja tungin niin monta suuhun, kun mahtui ja sitten oli pari seuraavaa päivää posket kipeinä Nyt aikuisena ei maistu enää, on liian makeaa.
leijona76 19.09.2010 #7 Ei varmaan enää maistuis. Tuli leuat kipeeksi jo yhestä palasesta ja silti piti joskus tunkea monta kerralla.
Ei varmaan enää maistuis. Tuli leuat kipeeksi jo yhestä palasesta ja silti piti joskus tunkea monta kerralla.
"rose" 03.12.2010 #8 Jauhan muuten parasta aikaa yhtä hubbabubba pötköllistä noita paljoa,jauhoin eilenkin yhden pötkön ja jauhan taas...
Jauhan muuten parasta aikaa yhtä hubbabubba pötköllistä noita paljoa,jauhoin eilenkin yhden pötkön ja jauhan taas...
Naisen raivo 03.12.2010 #10 Mun äiti aina sanoi kun haluttiin kaupasta sitä että se alkaa haista ihan tiskivedelle kun sitä vähän aikaa pureskelee .
Mun äiti aina sanoi kun haluttiin kaupasta sitä että se alkaa haista ihan tiskivedelle kun sitä vähän aikaa pureskelee .