Mutta odotusaikahan on elämän ihaninta aikaa..

• Viestiketjun aloittaja aarggh
  • Ensimmäinen viesti
aarggh
Etenkin hillittömässä flunssassa, jolle ei loppua näy ja sit vielä särkee selkää->mulla löystyy "yli" nuo nivelet ja issiaskivut on taattu jo alkuraskaudesta.

Puolessavälissä ollaan.. Huoh!

Ihanaa et sai valittaa, äiti tuossa soitti ja hälle erehdyin sanomaan et kurjaolo ja tää raskausaika on kamalaa. Tuli sitten niin hirvee saarna et kuin JOILLAIN se on elämän ihaninta aikaa jne.Good for them, mulla ei!

Mulla 32+1 ja melko tuskaseks menee olo loppuakohden... oli mulla tossa välissä pari mukavaa helppoa kuukautta, mutta alku olo hankala ja nyt on noi supparit ja selkäkivut riesana..

koitettaan kestää, lopputulos on sen arvoinen =)

aarggh
Kiitos kumikameli halista!Se tuli yllättävän tarpeeseen! Mun mielestä kans haikarat vois ryhtyä tuomaan noita vauvoja! Tää toinen kyllä saa jäädä meidän viimeiseksi :D Vauvaonnea teille!!

raskaus aika on maailman kauheinta aikaa. aivan kaamea olo kokoajan. ei pahoinvointia yms mutta muuten. kokoajan ärsytti ja kiukutti. maha oli aivan hillittömän kokonen vaikak painoa ei noussu paljoa. väsytti. en tykänny.

Mun mielestä raskaus ON ihaninta aikaa, neljäs menossa =) Ymmärrän toki myös niitä odottavia äitejä, joille raskausaika ei ole mieluisa. Kaikki kivut ja säryt ovat inhottavia, enkä niitä toivoisi kenellekään raskausaikana.

Yhteistyössä