Abc desing pramy luxe 2010

• Viestiketjun aloittaja vaunu
  • Ensimmäinen viesti
Ei juuri noista ole, mutta meillä on vuonna 2004 hankitut ABC Design Pramy-yhdistelmät ja ovat pelittäneet loistavasti! Jo kolmella lapsella ollut käytössä ja vaunut saa neljännen matkustajan tammikuussa =)

Nuo meidän yhdistelmät ovat tukevat ja tilavat ja olen käyttänyt niitä umpihangessa, hiekkateillä, metsäteillä ja aina kotiin päässyt ilman sadattelua.

Tämän palstan mukaan ABC Design-merkkiset halpisvaunut ( meillä nuo maksoivat vain reilu 350€)ja muut ei merkki-vaunut eivät voi olla hyviä käytössä, mutta mulla ei valittamista ole.

vaunu
Ei juuri noista ole, mutta meillä on vuonna 2004 hankitut ABC Design Pramy-yhdistelmät ja ovat pelittäneet loistavasti! Jo kolmella lapsella ollut käytössä ja vaunut saa neljännen matkustajan tammikuussa =)

Nuo meidän yhdistelmät ovat tukevat ja tilavat ja olen käyttänyt niitä umpihangessa, hiekkateillä, metsäteillä ja aina kotiin päässyt ilman sadattelua.

Tämän palstan mukaan ABC Design-merkkiset halpisvaunut ( meillä nuo maksoivat vain reilu 350€)ja muut ei merkki-vaunut eivät voi olla hyviä käytössä, mutta mulla ei valittamista ole.
kuulostaa lupaavalta, sillä en aijo maksaa 400e enempää kärryistä. Hirveitä hintoja niin sanotuilla merkikärryillä alle 600e ei irtoa paitsi käyttettynä. ONKO VIELÄ LISÄÄ KOKEMUKSIA KYSEISISTÄ VAUNUISTA.

"Anni78"
Näkyy olevan jo vanhentunut keskustelu mutta jospa joku muu lukija sattuu kokemuksia vielä kaipaamaan.. Meillä vuoden 2011 ABC Designit ostettu Lastentarvike.netistä (nuo alehintaiset: http://www.lastentarvike.net/kategoria/76/abc-design-pramy-luxe), ei paljon vielä olla ehditty kokeilemaan mutta ensivaikutelma erinomainen. Meillä on ollut laidasta laitaan yhdistelmävaunuja käytössä (neljäs lapsi jo), nuo ABC:n Pramy Luxet pärjäävät mielestäni laatuvaikutelmaltaan ja ominaisuuksiltaan ihan kivasti jopa tuplahintaisille merkkivaunuille. Takuutakin noilla on pari vuotta. AP:n kysymyksiin osaan tässä vaiheessa sanoa ainakin sen verran, että pehmeästi kulkevat vähän huonommallakin tiellä, ja tilaa on todella kivasti.

Nyt sitten odotellaan lumisateita niin nähdään miten kulkee lumella :) Koitan muistaa laittaa lisää käyttökokemuksia myöhemmin..

Yhteistyössä