törmäsin tälläsiin lasten nimiin facebokissa

• Viestiketjun aloittaja voihan....!
  • Ensimmäinen viesti
voihan....!
romeo eelis benjamin, 2 years
christian jouko, 3 years
victoria, 1 month

suoraan kopioituna jonkun random naisen facbookista :O ja sukunimet sekä naisellä että hänen miehekseen ilmoittamalla täysin suomalaiset... ei ole todellista :O

alkuperäinen
[QUOTE="vieras";22078554]Christian Jouko :D[/QUOTE]

niinpä :D joku christian nyt vielä jotenkin menisi, mut et christian jouko hahahah, tulee mieleen toinenkin tapaus, jossa tuttuni tytön nimeksi tuli annika sini :O :D hhahahha

myös joskus utelias
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;22078585:
"ajauduin" katsomaan hänen profiiliaan, kun oli radio nrj sivuille kertoillut seksikokemuksistaan poliisin kanssa!!!
Utelias voi olla, mutta on TYHMÄÄ jakaa se uteliaisuus tällaisella palstalla.
En vaan voi käsittää.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja myös joskus utelias;22078600:
Utelias voi olla, mutta on TYHMÄÄ jakaa se uteliaisuus tällaisella palstalla.
En vaan voi käsittää.
Mitä eroa sillä on, ihmetteleekö asiaa itsekseen vai anonyyminä jossain palstalla?

ihmettelee
[QUOTE="vieras";22078626]Mitä eroa sillä on, ihmetteleekö asiaa itsekseen vai anonyyminä jossain palstalla?[/QUOTE]

Onhan sillä eroa, ihmetteleeko itsekseen vai haluaako levittää sen ihmetyksen myös muiden luettavaksi. Ei kai sillä anonyymeydellä ole sen kanssa tekemistä?

Niin? Mä en näe mitään kummallista noissa nimissä. Mä yhdyn sitte tomppeleihin,kun meillä on päinvastoin eli suomalaiset etunimet lapsilla, mutta ulkomaalainen sukunimi.
Minä taidan olla tuplatomppeli, kun on ruotsinkielinen sukunimi ja lapsilla sekä suomalaiskansallisia että kansainvälisempiä nimiä.
Hassutusta arvostella muiden valintoja tietämättä niiden taustoja.

Just... Ei nuo nyt niin ihmeelliset olleet että olisin viitsinyt aloitusta tehdä.

Mä olen muuten muutama vuosi sitten löytänyt vastaavasta ketjusta omien lasteni nimet ja ei se kovin kivalta tuntunut...

Yhteistyössä