Hakutulokset

1. E

Löysin ku löysinkin ihanan talvihaalarin =) Mistäs teidän haalarit tänä vuonna?

Noin mäkin ajattelin joskus, mutta sitten kerran ostin H&M:ltä tytölle haalarin, joka oi KOVASSA käytössä (tyttö laski pyllymäkeä ilman liukuria/pulkkaa ja rymysi muutenkin), eikä käytön jälkiä näy. Oli myöskin ihan lämpimin haalari kaikista,mitä meillä on ikinä ollut (ja meillä on ollut paljon...
  2. E

luonnonkiharat hiukset ja hiustyyli

Mä ottaisin joko suorat tai täysin kiharat, mutta nää taipuisat hiukset on persiistä! Kiharat sentään pysyy kiharana, mutta nää taipuisat ei pysy millään nättinä...pienikin kosteus saa ne sojottamaan ja siihen ei auta muotovaahto, vaha tai lakka. Nyt mulla on suht lyhyt ja taistella saa...
  3. E

miten teidän perheessä sujuvat nämä asiat?

A. Kummalla puolen sänkyä sinä ja miehesi nukutte? Minä jalkopäästä katsoen vasemmalla puolella tyttö keskellä ja mies oikealla puolella. B. Ilmoitatteko toisillenne ääneen, kun menette vessaan? En, eikä ilmoita mieskään. C. Kumpi maksaa ruokaostokset? Kummatkin (riippuu, kuka käy kaupassa)...
  4. E

Ja miten niin maahanmuuttajat eivät tee töitä?

Työaikaa olisi voinut lisätä,mutta mieheni ei opiskelujensa takia voinut tehdä pitempää päivää. Koiran hommastakin sai palkan, jolla maksaa esim. vuokran tai ostaa koulukirjat, jotka ei mitään halpoja ole. Kuka tässä nyt arvostelee ja ketä? Jos sanoin, ettei työ kelvannut niille...
  5. E

Hämmästyttää, kummastuttaa

Aamulla (klo 7.50), kun lähdettiin viemään esikoista esikouluun, oli nuoremmilla (4v ja 2v8kk )välikausipuvut, ohuet pipot ja sormikkaat. Alla collegepuvut tms. Aamusella täällä (Espoo) oli ainakin melko viileää. Klo 12, kun haettiin esikoinen ja jäätiin puistoon, oli muksuilla samat...
  6. E

Ja miten niin maahanmuuttajat eivät tee töitä?

Jos heitä näkyy vaikka iltapäivisin kahviloissa, niin eiväthän he millään voi tehdä töitä...eihän ole olemassa esim. aamu-, ilta- tai yötöitä :whistle: Minä tunnen nuoruusvuosiltani ja nyt mieheni kautta paljon länsi-afrikkalaisia ihmisiä ja heistä joka ikinen on työelämässä tai...
  7. E

miks v***ssa sitä helv suojatienappia pitää painaa jos joku toinen on jo painanut!?

:D Pienestä se harmitus on kiinni. Tiiätkö, mä oon iin tyhmä, että voin painaa sitä nappia vaikka 2 kertaa, vaikka joku muu ois jo painanut sitä :D
  8. E

Ihmetystä (eskarista myöhästely)

Pojan eskari on koulun yhteydessä (samassa rakennuksessa siis eskari ja ala-aste ja rakennuken toisella puolella yläaste). Koulun sääntöjä noudattavat ja reissuvihkoon on laitettu eskarin alkamis- ja päättymisajat. Minä kävin esikoulua päiväkodissa, jolloin eskaria oli ehkä 1,5-2h per päivä...
  9. E

Itseasiassa ei kuulu. Mä ja ne läheiset, joiden kanssa treffataan, ollaan aina ajoissa..joskus liiankin =) Kouluajoilta muistan yhden tytön, jonka kanssa kuljettiin koulumatka joskus yhdessä. Sovittiin treffit 7.40 ja tämä tyttö tuli aina paikalle aikaisintaan klo 7.55. Tämä siis ala-asteella...
  10. E

Se, että lapseni mainitsee, että joku on myöhässä, ei haittaa näiden kyseisten myöhästelijöiden elämää millään tavalla. Ei hän eskarissa kysele tai mollaa heitä myöhästymisestä. Toisekseen, nämä lapset asuvat n.300-500 metrin päässä koulusta, että mikään bussi siihen myöhästelyyn ei ole...
  11. E

Poika on 6-vuotias lapsi, joka kertoo, kun minä kyselen eskaripäivän kulusta. Jos en kyselisi,poika tuskin kertoisi yhtään mitään. Minusta on kuitenkin tärkeää tietää, miten pienen päivä on sujunut ja siinä samassa nuo myöhästelyt ovat "tulleet ilmi". Näen minä näitä vanhempia myös viemässä...
  12. E

Mitäs viikonloppuna syötäis?

Ainakin karjalanpaistia, muussia ja salaattia ja ehkä nakkikeittoa/nakkikastiketta. Muusta en sitten tiedä vilä.
  13. E

Olen tässä jo jonkin aikaa ihmetellyt, että miksi jotkut lapset myöhästelevät eskarista alituiseen. Melkeinpä joka päivä mun poika sanoo, että "tänään se ja se oli myöhässä". Lasten vanhemmat kuitenkin saattavat lapsensa eskariin, joten mikäköhän siinä on, ettei sitä kelloa osata lukea. Ei...
  14. E

Useamman lapsen äidit.. nopea kysysmys teille

Meillä vauva nukkui aina ulkona, joten vaunut mukaan ja menoksi.
  15. E

Kaunis nimi Essen kastetuissa

Pitääkin lukea Essen kastetut...jäi väliin.
  16. E

G : mitä olet tänään syönyt? Ja kuinka paljon?

Aamulla ½ litraa kylmää vettä, kahvia mustana sekä puolukkasmoothien vai mikä lie (laitin maustamatonta jogurttia, lirauksen maitoa, puolukkaa, hunajaa ja 4-viljanhiutaleita tehosekoittimeen). Lounaaksi porkkanaraastetta, kurkkua, ruisleipää ja mangon. Viinirypäleitä söin hetki sitten ja...
  17. E

Raju mopokolari Hyvinkäällä

Surullista :'( Olen itsekin sitä mieltä, että mopot ym samankaltaiset vehkeet ovat vaarallisia ja varsinkin, jos niillä ei ajeta,niinkuin kuuluu (tämä koskee 15-vuotiaita ja sitä vanhempia). Kyllä ne jotkut aikamiehetkin revittelevät moottoripyörillään sitä rataa,että saa henkensä puolesta...
  18. E

Apua, kumman kokosen toppapuvun 92 vai 98 ostan maaliskuussa 3vuotta täyttävälle tytölle?

Meillä kupus (tyttö) on 2v8kk ja 98cm toppapuku on kaapissa. 92cm oli viime vuonna.

Yhteistyössä