Siis onko todellista, että täällä on noin paljon "hienotunteisia AIKUISIA ihmisiä".
Ennen ku alatte teinejä mollaamaan, muistakaa se, että he ovat meidän tulevaisuus ja tarkoituksena on auttaa/opastaa heitä oikeaan suuntaan. Ajattelutavalla " onneksi idiootit kuolee tai onneksi yleensä ne on kuskeja, jotka kuolee", ei päädytä mihinkään, mikä tukisi omaisia, vanhempia, yhteiskuntaa tai mitään! Juuri teidänkaltaisten idioottien (jotka puhuvat näin) avulla ei ainakaan saavuteta mitään tuloksia!!
Tota on, että mopokortin saamiseen pitäisi vaatia liikennetietämystä muutenkin kuin veikkauksen avulla ja ihmeellistä on, ettei sellaista ole toteutettu. Se, missä mopojen tulisi ajaa, on juuri vaihtunut. Mopot on siirretty autoteille, joten tällaisia tapauksia todennäköisesti tulee olemaan vielä enemmän. Niin mopot kuin moottoripyörät, ovat liikenteessä hyvin näkymättömiä menopelejä, eikä siinä ole järjen tai iän kanssa mitään tekemistä!
Ja ihan tiedoksi sulle, joka kirjotit, että "hyvä että karsiutuu törttöilijät liikenteestä jo mopoiässä...", itse olen teininä ajanut mopolla ja olen kaatunut sillä jne, tästä huolimatta, minulle on myönnetty ammattiautoilijan lupa, enkä ole eläessäni autolla ajanut yhtään kolaria tai vaarantanut liikennettä!! Onko käynyt mielessä, että iän myötä, myös järki kasvaa päässä ja näin ollen tilannetaju myös!