Raju mopokolari Hyvinkäällä

• Viestiketjun aloittaja Kuurmootuus
  • Ensimmäinen viesti
Mopo, mopo ja mopo, itselläni on jo 5:s skootteri ja ikää varmasti riittämiin ajaa vaikka junaa, kyllä asia on niin että pahimpia kuskeja löytyy autojen rattien takaa, kaupunkialueella monien on aivan pakko päästä mopoilijan ohi vaikka mopoilija ajaisi 40 alueella riittävän lujaa. Toinen on se ettei tippaakaan oteta huomioon mopoja, autot tunkee monesti sivusta eteen, on kiilaamisia ym häslinkiä ja autoilijoitten ylinopeudet ovat hurjaa luokkaa liki järjestäin esim. kerrkolankadulla missä on 50km:n rajoitus 40:n jälkeen mentäessä kaupungista poispäin, autot ajavat n. 70-100km/h, mikäli ette usko niin käykääpäs katsomassa, kyllä siinä on mopolla turvaton tunne, ei auta mopon kovempi kulkukaan, aina menee oikein jono autoja ohi jne! Kumma juttu että mopo on se kummajainen aina, kukaan ei puhu tappaja-autoista, on vain vastaavia mopoja, uskomatonta? Eki

Viimeksi muokattu:
jurgen
Eli jos ette ikinä ole ajaneet mopolla moottoripyörällä älkää tuomitko kun ette tiedä sitten miten luulette että mopo ajaa 70 km/h alueella mopolla 45 km/h kun sellä autot kuitenkin ajavat ylinopeuksia ja mopohan on kevyt ja saattaa ihan hyvin mennä nurin kun iso rekka ajaa ohi. eikä moposta tule kova ääni jos on asian mukainen putki / änkkä -.- menkää sinne äitille ja isille itkee ku ette nuorena saanu mopoo

"anonyymi"
Tälläistä on järkyttävä lukea varsinkin kun tuntee/tunsi molemmat tytöt erittäin hyvin. Kannattaa miettiä asiaa siten että mitä jos samanlaisesti käy teidän omille lapsille. Olisiko silloin mukavaa lukea tälläistä tekstiä. Miettikää ennenkuin kirjoittelette!

Näkmätön mopio
Itse olen 17v. Olen ajanut mopo kolarin joka oli 40v. Autoilian syy. Sain korvaukset jne. Minun näkökulma on se että aikuiset aiheuttaa onnettomuuksia huonolla huomio kyvyllä. Sitä ollaan niinku mopoilijoita ei olisi edes olemassakaan. Ja kevyen liikenteen väylää pitkin saa ajaa jos erikseen on sallittu mopoille kilpi tolpassa. Te pyöräilijät ootte kateellisii meille :D On se kurjaa ku nuori kaunis nainen koulee, mutta elämä on :/

Yhteistyössä