Mikä on parhaan mallinen välikausipipo 1v ikäiselle?

Mä oon käyttäny meilllä kummallakin nuita kivat-leuan alle sidottavia pipoja ja sit myöhemmin lisänny sinne alle kypärälakin ni on pärjätty nuilla siten koko talvi. Nyt oli tullu ainaki uutena värinä lime-vihreä.

Ostin vielä meidän 2V:llekki tuollaisen pipon

meillä oli yks kivatin pipo tytölle keväälle, mut menin ostamaan ikäsuosituksen mukaan ja sehän oli aivan liian tiukka...

Totesin paremmaksi semmoisen nauhalla leuan alta solmittavan puuvillapipon sekä sitten kakkosena mun itse neulomani pipo ja sen alla trikoomyssy. Tätä mallia oon käyttäny tytöllä vauvasta lähtien: Käspaikka - Käsityö verkossa - Neulonta - KYPÄRÄMYSSY ja se on edelleen musta kaikista loistavin malli keväällä ja syksyllä.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22044264:
meillä oli yks kivatin pipo tytölle keväälle, mut menin ostamaan ikäsuosituksen mukaan ja sehän oli aivan liian tiukka...

Totesin paremmaksi semmoisen nauhalla leuan alta solmittavan puuvillapipon sekä sitten kakkosena mun itse neulomani pipo ja sen alla trikoomyssy. Tätä mallia oon käyttäny tytöllä vauvasta lähtien: Käspaikka - Käsityö verkossa - Neulonta - KYPÄRÄMYSSY ja se on edelleen musta kaikista loistavin malli keväällä ja syksyllä.
Tosiaan kannattaa ottaa lapsen pää mukaan..

"vieras"
meillä Kimperin joustofroteinen paksumpi pipo. ja jos on ollut tuulinen ilma niin haalarin huppu päälle. kypärämyssyä en ole vielä laittanut. tyttö aloittaa kauhean huudon jos on leuan alle solmittava pipo, sellaista ei ole pitänyt oikeastaan koskaan... saas nähä oppiiko talven aikana, kun talvilakissa on nauhat.

v
Meillä on parhaaksi havaittu ihan perusmallin trikoopipo, ilman mitään sidontanauhoja. Ei valu silmille, kun ei ole mitkään nauhat vetämässä ja jos niin tapahtuisikin, niin trikoopipon saa pienikin työnnettyä pois silmiltään.

Yhteistyössä