G: Mistä löysitte nykyisen miehenne?

• Viestiketjun aloittaja "anniina"
  • Ensimmäinen viesti
Helsingin rautatieasemalla tavattiin, jossa kirjaimellisesti törmättiin toisiimme. Pitkä tarina, mutta mutkien kautta mies sai puhelinnumeroni ja tässä sitä ollaan onnellisesti naimisissa ja kohta neljän lapsen vanhempia :heart:

"mä"
Mun vanhempien kotona tai siis oli se munkin koti sillon.
Oli kuskina mun kaverille ja sen poikaystävälle ja sit sellaselle tyypille joka halus tulla katsoon mua. Oltiin puhuttu puhelimessa muutaman kerran.
:D

namanda
Exän (jo silloin oli entinen) luona tavattiin, heti nappasi. Ex ei ollut silloin kotona, menin ystävää tapaamaan ja siellä oli myös tämä kultainen mies. Mentiin porukalla hänen luokseen ja illalla päädyttiin sänkyyn. Oltiin juotu aika paljon. Vähän tuo eka ilta harmittaa, mutta siitä syventyi upea rakkaustarina.

"himmeli"
Mies on mun exän paras kaveri :) Oli ja on siis edelleen... Eli jos voisi sanoa näin että yhteisten kaverien kautta tavattiin. "Saman kylän poikia" tuo kulta oli, mutta asuttiin kumpikin eri paikkakunnilla kun ihastuttiin. Meillä ei ollut mitään deittailuvaihdetta vaan suoraan sänkyyn (hirveessä kaatokännissä tottakai) ja siitä se olikin menoa sitten :D Nyt asutaan taas kotikaupungissamme, meillä on lapsi jonka kummi tuo ex/kaveri on, naimisiin ollaan menossa parin viikon päästä. Kuusi vuotta on yhdessä tallattu ja edelleen vattassa perhosia <3

Yhteistyössä