G: Mistä löysitte nykyisen miehenne?

  • Viestiketjun aloittaja "anniina"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mäkin haluan löytää miehen, olen yli 2v ollut yksin... Siis ei mitään tapailuja tms. Ei vaan ole löytynyt sopivaa miestä, netistä olen haeskellut, mutta nähtävästi vaadin liikaa :(. Eikä miehet innostu yh-äidistä, jolla on AINA lapsi mukana :(
 
"koko"
No itseasissa... harrastin seksiä hänen kaverinsa kanssa. Samassa asunnossa nukkuva mies sattui heräämään, ja pyysin häntä liittymään seuraan.
Todellakaan ei tuolloin käynyt ihan ekaksi mielessä, että joskus alkaisimme tosissamme tapailemaan:)
 
"huh huh"
[QUOTE="koko";22055108]No itseasissa... harrastin seksiä hänen kaverinsa kanssa. Samassa asunnossa nukkuva mies sattui heräämään, ja pyysin häntä liittymään seuraan.
Todellakaan ei tuolloin käynyt ihan ekaksi mielessä, että joskus alkaisimme tosissamme tapailemaan:)[/QUOTE]

Huh huh :D :D :D
 
työpaikalta ukon löytänyt
[QUOTE="vieras";22055065]Mäkin haluan löytää miehen, olen yli 2v ollut yksin... Siis ei mitään tapailuja tms. Ei vaan ole löytynyt sopivaa miestä, netistä olen haeskellut, mutta nähtävästi vaadin liikaa :(. Eikä miehet innostu yh-äidistä, jolla on AINA lapsi mukana :([/QUOTE]

Voi kuule! Juuri noin mäkin ajattelin. AINA oli lapsi mukana. Eikä kamalasti helpottanut, kun kaverit sanoi, että siinä karsiutuu vaan turhat ketkut pois. Oikeassahan ne olivat! Mutta lapsi kasvaa, ja ihan taatusti säkin vielä siipan löydät! Kun joku suhun kunnolla ihastuu ja tunne on molemminpuolinen, ei se mies piittaa, vaikka mukanasi olisi AINA liuta muksuja! Usko nyt vaan!
 
"koko"
[QUOTE="huh huh";22055123]Huh huh :D :D :D[/QUOTE]

Joo..:D
Se on aika erikoinen tarina. Ei heti tule kerrottua totuutta uteliaille
"Miten te tapasitte??"
"No tota.. se on semmonen aika hassu juttu..."
 
Suomi24 treffit palvelusta :D
Monta vuotta ehdin yh:na olla, kunnes älysin alkaa tosissani miehen metsästykseen ja siellähän tunnetusti on hyvä valikoima! Mutta ei kyllä heti eka yrityksellä tärpännyt sielläkään. Monta surkimusta tuli sillä palstalla vastaan, mutta kun tuon ukkokullan tapasin naamatusten, niin sen tiesi heti, että se on mun :heart:
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja työpaikalta ukon löytänyt;22055162:
Voi kuule! Juuri noin mäkin ajattelin. AINA oli lapsi mukana. Eikä kamalasti helpottanut, kun kaverit sanoi, että siinä karsiutuu vaan turhat ketkut pois. Oikeassahan ne olivat! Mutta lapsi kasvaa, ja ihan taatusti säkin vielä siipan löydät! Kun joku suhun kunnolla ihastuu ja tunne on molemminpuolinen, ei se mies piittaa, vaikka mukanasi olisi AINA liuta muksuja! Usko nyt vaan!
Kiitos rohkaisusta, ehkä onni odottaa minuakin vielä... Sitä odotellessa :)
 

Yhteistyössä