Hakutulokset

1. A

Kyllä on hyvä olla duunarin vaimo!

No ei se kyllä kerro esimerkiksi sitä, millainen mies on puolisona ja isänä - sehän tän ketjun tarkoitus kai oli? Itse tarkastelen tätä asiaa siltä kannalta, että teen töitä ammattiaan valitsevien nuorten parissa. Tunnen heidät kaikki henkilökohtaisesti ja juttelen paljon heidän asioistaan ja...
  2. A

No mutta onhan siellä niitäkin idiootteja ja pellejä. Mutta on myös niitä fiksuja ja mukavia. Eikä sinne kenenkään tarvii mennä opiskelemaan, kun eivät kaikki edes halua. Itekö ajattelet, että kaikki haluais, mutta ovat vaan kateellisia kun eivät pääse? Ihan samalla tavalla niiden duunareiden...
  3. A

No jos nyt ihan tarkkoja ollaan - tämä ketju alkoi ihan niinku oli tarkoituskin. Muutama ihminen kehui omaa miestään, jotka sattuvat olemaan duunareita. Kehui kroppaa ja palkkaa hyväksi jne. Siihen ilmestyi aika heti ekat "hyi en vois koskaan seurustella haisevan duunarin kanssa" - kommentit. En...
  4. A

Ihan uskomaton asenne eräillä! Kyllä niitä tyhmiä, laiskoja, osaamattomia, ylipainoisia, mörököllejä ja mitä vaan löytyy aivan yhtä lailla korkeammin koulutettujen kuin duunarimiestenkin joukosta. Todella lapsellista tulla haukkumaan kaikkia duunareita tyhmiksi ja haiseviksi, ja myöntää...
  5. A

autokoulussa saisivat opettaa enemmän tuota parkkeeraamista

Se on oikeasti ahdistavaa. Meillä parkkeeraa yksi noin 20 vuotias nuori mies aina bemunsa ihan viivan päälle meidän ruudun suuntaan - seuraus on se, että minä en meinaa millään mahtua ovesta sisään, miehestä puhumattakaan ellei me taas jätetä ihan siihen seuraavan ruudun viivalle autoamme -...
  6. A

Miehestä tullut ihan outo, kun lopetti tupakoinnin pari pv sitten..

Se ei ole helppoa, ei. Ole ylpeä, että miehesi sinnittelee kerta noin tiukille ottaa. Mulle itselleni pari ekaa päivää on olleet ne helpoimmat ja olen kaikille toitottanut, miten nyt lopetan... ennenku muutaman päivän kohdalla alkaa ongelmat :whistle:
  7. A

Mitä ajattelisitte kyläpaikasta, jossa...

Rehellisesti mielellään :D Se on totta, että voishan sen vieraiden tullen harkita ottavansa poiskin :) Vaikka meidän vieraista 80% on kyllä joko lapsiperheitä tai muuten vaan lapsenmielisiä, että tuskin se heitä haittaa enempää kuin itseäni. Vaikka en nyt voi sanoa, että tuo minusta se...
  8. A

Meillä on 3 huonetta ja keittiö. Makkarit on omassa kerroksessaan kylppärin kanssa; niistä toisen olis tarkoitus olla meidän makkari ja toisen lastenhuone... mutta kuten sanottua, ei tuo ajatus lastenhuoneesta oikein ole toiminut ikinä, vielä. Ja yläkerrassa meillä on keittiö, ruokailutila...
  9. A

:D Meidän lapset on onneksi vielä liian pieniä tuohon villitykseen :D
  10. A

No ehkä mua ei sitten edes kauheasti hävetä tuo ratkaisu :D Meillä on kaksikerroksinen rivariasunto, missä siis tuo "lastenhuone" on eri huoneessa kuin 90% kaikesta mitä minun tarvii tehdä päivisin. Aika hankala on siellä sitten saada vielä 3 vuotiasta leikkimään yksikseen ja varsinkin tuo...
  11. A

Lemmikin nimi joulukortissa ärsyttää!

Niinpä. Mua ei ole tänä eikä aiempina vuosina äsyttänyt vielä MIKÄÄN, hah!
  12. A

...on olohuoneessa automatto. Siis sellainen lasten :xmas: Mulla on nyt niin kauhea ahdistus tästä meidän toimimattomasta asunnosta, että olen lapselle mieliksi ja lätkäistään tuo automatto keskelle pientä olohuonetta. Autoleikit kun on neidin lemppareita ja niitä ajatellen tuo matto alun...
  13. A

Arvostelkaa tämäkin (miehen joululahja)

Hyvä lahja, varsinkin jos mies sellaisia käyttää. Meilläkin miehellä on kaikki sellaiset kotihousut eli collegekankaiset ihan puhki mutta en uskalla ostaa sille ilman että on sovittamassa. On niiden koosta ja mukavuudesta niin tarkka :xmas:
  14. A

Luulettekste et ope tykkää? LISÄKYSYMYS ALEMPANA

Mun mielestä kyllä yksi kakku riittäis =) Suklainen kakku, mitä laatua tahansa, on varmaan aika hyvä valinta.
  15. A

Siis päikkärit ei kyllä sovi kaikille!

Mulle ei kans sovi. Olen sit herättyä ihan turvonneen / pöhnäisen / janoisen / entistä väsyneemmän oloinen - ei hyvä!
  16. A

Miksi täytyy tehdä työtä koko ikäänsä, mutta...

Kyllä munkin mielestä eläkkeet on tosi pieniä. Mun vanhemmat on koko ikänsä tehneet raskasta fyysistä työtä yrittäjinä, ja todellakin - eläke on tällä hetkellä niin surkean pieni, että en tiedä miten he sillä pystyy elämään jos ja kun pian työnteon lopettavat. Terveys kun alkaa sanomaan stopin...
  17. A

Aina ei ole helppoa olla iloinen lahjoista...

Itse en muista saaneeni mitään aivan älyttömän ihmeellistä... Mutta kaikkein eniten on harmittanut kun esikoiselle on tullut sellaisia leluja, joissa vilkkuu valot ja mökää kauheat äänet ja joissa en näe yhtään mitään järkeä. Yksi ystävä jopa totesi eka jouluna, että se oli pahimman...
  18. A

G: Avataanko teillä joululahjat vuorotellen vai avaako jokainen heti kaikki omansa?

Mun mielestä kivempi, että jokainen saa avata omaan tahtiinsa. Ihan siksikin, että siinä saa sitten katsella lahjaansa haluamansa ajan ennenku siirtyy uutta avaamaan - ei tarvii just noudattaa niitä vuoroja ja katsoa muiden avaamista vaikka tekis mieli tutkia omia saatuja ihanuuksia. Ja jos...

Yhteistyössä