Lemmikin nimi joulukortissa ärsyttää!

• Viestiketjun aloittaja marsipaani
  • Ensimmäinen viesti
marsipaani
Mua niin risoo, et oli pakko tulla purkautumaan tänne. Saatiin äsken joulukortti mun kaverilta ja siinä oli saajan nimenä mun lasten nimet sekä meidän koiran nimi, mutta ei mun eikä miehen nimeä. Se kortti sai mut niin ärsyyntyneeksi, ettei tosi oo. Mä en ollenkaan ymmärrä et kortteihin laitetaan lemmikkien nimiä. Aarrggg!!!

Mä laitan aina lemmikkien nimet niin siihen saajien osaan, kuin lähettäjienkin osaan...ne kuuluu mein perheeseen ja oletan että lemmikit kuuluu niidenkn ihmisten perheisiin joille kortin laitan ja joilla lemmikkejä on.

Mun mielestä on aika hölmöä ärsyyntyä tuollaisesta.

x
Mua ärsyttää kanssa noi rakit ja muut lemmikit, jos ne on perheessä nostettu samanarvoiselle (tai jopa ylemmälle) jalustalle muiden perheenjäsenten kanssa. Tosin mä en olekaan eläinihminen, joten ehkä mä en sit vaan tajua...

marsipaani
Kyllä mä ymmärrän valokuvakortit koirista ta kissoista, musta ne on ihan ok. Mutta se ettei kortissa lukenut mun ja miehen nimeä ihmetyttää kummasti. Tiedän et tää on pieni asia ja hölmöä on tämmösestä ärsyyntyä, mutta joskus vaan alkaa pienet asiat ärsyttään.

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Mua ärsyttää kanssa noi rakit ja muut lemmikit, jos ne on perheessä nostettu samanarvoiselle (tai jopa ylemmälle) jalustalle muiden perheenjäsenten kanssa. Tosin mä en olekaan eläinihminen, joten ehkä mä en sit vaan tajua...
No ei se varmaan sitä tarkota että on samalla tasolla tai ylemmällä, jos niiden nimetä on kirjotettu korttiin ja siitä on joku muu nimi jätetty pois. Ette te ihmiset ihan oikeesti voi pitää joulukortteja virallisena dokumenttinä joka ilmentää lemmikin sijoituksen perheen arvoasteikossa :D

Tänään juuri tuli meillekin kortti jossa luki " SEF. SUKUNIMI + PERHE"...oisko mun tuosta pitänyt ottaa se johtopäätös että mä olen muiden yläpuolella, kun mut erikseen kirjattiin ja muita ei...ja siellä lopussa oli vielä kaiken lisäksi teksti : T:K.SUKUNIMI JA KISSAT...eli jopa tuon lähettäjän kissat on mun miestä ja lapsia korkeammalla vissiin :saint:

voi että, ymmärrän
Alkuperäinen kirjoittaja marsipaani:
Mua niin risoo, et oli pakko tulla purkautumaan tänne. Saatiin äsken joulukortti mun kaverilta ja siinä oli saajan nimenä mun lasten nimet sekä meidän koiran nimi, mutta ei mun eikä miehen nimeä. Se kortti sai mut niin ärsyyntyneeksi, ettei tosi oo. Mä en ollenkaan ymmärrä et kortteihin laitetaan lemmikkien nimiä. Aarrggg!!!
Voi että, mahtavatko ollenkaan toivoa että sinulla miehelläsi on kiva Joulu... niisk... kyllä sietääkin loukkantua. Kamalia kavereita sulla

Meille tuli kanssa tänään kortti jossa luki näin: (nimet muutettu) t. Jenna (äiti), Jassu&Janna (lapset), Musti ja Rekku (koirat), +jarkko (mies)

tiedossa kyllä että ovat eroamassa ja muutenkin perheonni ei oikein kukoista, mutta hiukan laittoi naurattamaan että jopa koirat mainitaan ensin...

Alkuperäinen kirjoittaja ver-de:
Meille tuli kanssa tänään kortti jossa luki näin: (nimet muutettu) t. Jenna (äiti), Jassu&Janna (lapset), Musti ja Rekku (koirat), +jarkko (mies)

tiedossa kyllä että ovat eroamassa ja muutenkin perheonni ei oikein kukoista, mutta hiukan laittoi naurattamaan että jopa koirat mainitaan ensin...
Tässä on vissiin tosiaan jo tahdottu tehdä selkeä ero :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Jännä miten niinkin mukavaks tarkotettu ele saa niin monelta tavalla tai toisella niskakarvat pystyyn.
Juu...ei saa olla kuva lapsesta, eikä elukasta, eikä saa niiden elukoiden nimiäkään olla. Eikä ainakaan saa masuasukkia mainita.

No, ei lähetetty tänä vuonna kortteja, toivottavasti sen avulla meillä on vielä ystäviä jälellä, kun ei ärsytetä ketään :D

en minä ole saajaan laittanut kyllä koskaan lemmikin nimeä...
kuulostaa hullulta että tuo kortti on nyt käytännössä osoitettu vain lapsille ja lemmikille...
kyllä ne vanhempien nimet olis siihen kans kuuluneet...

silloin joskus kun meillä vielä karvajalkoja oli niin tekstissä Toivoo: oli meidän ihmisten nimet ja vielä karvajalkojen nimet.

Manna
Ja mä en kestä tätä joulukortti valitusta! Ei kelpaa lapsikuvakortit, ei eläinkuvakortit, ei tiimarikortit. Korteissa ei missään nimessä saa olla kotieläinten nimiä tai maha-asukin nimeä. Jos teitä joulukortit ärsyttää niin sanokaa ettei kukaan lähetä niitä teille! Minä ainakin nautin kaikista korteista jotka meille tulee kun ne on meille tärkeitä ihmisiä ja jokainen saa kirjoittaa tai kuvata ihan mitä haluaa.

Yhteistyössä