G: Avataanko teillä joululahjat vuorotellen vai avaako jokainen heti kaikki omansa?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
Meillä myös avataan lahjat kaikki omalla tohinallaan,ei mitenkään tehdä lukua kuka nyt saa omansa avata jne.
Tosin meillä on niin innokas mummi jos joltakin jää lahjoja aukomatta ja mummi ne löytää,niin kyllä hän ne viimeistään aukaisee :LOL:
No tosin onneksi aina kertoo kenen paketti se nyt oli minkä aukasi mutta jotenkin..
en itse pidä anopin yli innokkaasta tavasta mennä toisten lahjojen kimppuun :(
(olen aiheesta kyllä sanonutkin mutta turhaan)
Täytyisköhän ostaakin teko dildo pakettiin ja jättää se avaamatta,kyllä anoppi sen varmasti avaa **nauraa pirullisesti jo ajatuksellekin**
Tee ihmeessä ja tuut sit tänne kertoon, tai parempi ole valmiina kameran kans.

meillä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
Meillä myös avataan lahjat kaikki omalla tohinallaan,ei mitenkään tehdä lukua kuka nyt saa omansa avata jne.
Tosin meillä on niin innokas mummi jos joltakin jää lahjoja aukomatta ja mummi ne löytää,niin kyllä hän ne viimeistään aukaisee :LOL:
No tosin onneksi aina kertoo kenen paketti se nyt oli minkä aukasi mutta jotenkin..
en itse pidä anopin yli innokkaasta tavasta mennä toisten lahjojen kimppuun :(
(olen aiheesta kyllä sanonutkin mutta turhaan)
Täytyisköhän ostaakin teko dildo pakettiin ja jättää se avaamatta,kyllä anoppi sen varmasti avaa **nauraa pirullisesti jo ajatuksellekin**
Tee ihmeessä ja tuut sit tänne kertoon, tai parempi ole valmiina kameran kans.

Tekisi todellakin mieleni :LOL: ..mutta miehen mokoma on ilonpilaajana :(
Minua vaan tosiaan ärsyttää kun anoppi ottaa paketin kouraan ja alkaa avaamaan vaikka joka joulu sanon että anna olla anna lapsen avata niitä vaikka illalla tai seuraavana päivänä lisää,
vaan ei... ja kumpa se olisikin aina lapsen paketit..
Tosin eipä tarvitse itse vaivautua avaamaan paketteja kun anoppi ne aukaisee,
ja siksipä mietinkin miksi niitä edes paketoinkaan :(
Tosin tässäkin olisi ideaa kun aattona loput lahjat hean jos en paketoisi vaan sanoisin anopilleni suoraan että
nyt säästyy hänenkin vaivansa ja siksi olikin loput paketoimatta.

t nimimerkillä kyllästynyt lapselliseen anoppiin

ap
Kysyisin vielä: MIKSI lapsenne eivät avaa lahjoja vuorotellen? Ei siinä mene hirveästi aikaa (kokemuksesta puhun) ja lapset kyllä jaksavat odottaa. Meillä lapset on jo tarkkoja siitä, ettei kukaan avaa 2 lahjaa kerrallaan vaan jokainen vuorollaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kysyisin vielä: MIKSI lapsenne eivät avaa lahjoja vuorotellen? Ei siinä mene hirveästi aikaa (kokemuksesta puhun) ja lapset kyllä jaksavat odottaa. Meillä lapset on jo tarkkoja siitä, ettei kukaan avaa 2 lahjaa kerrallaan vaan jokainen vuorollaan. :D
Meille tulee 11 lasta viettämään joulua, jokainen saa noin 20 lahjaa...mietihän vielä :D

vieras
Kaikki availee lahjansa heti kun ne on jaettu.
Ei kai nyt lahjapakettien aukaisu ole mikään kärsivällisyyden mittari ?
Miksi pitää lasta vielä jännityksessä kun aamusta asti odottanut avaamista.

höh
No meillä on yksi lapsi, jolla varmaan toistakymmentä pakettia avattavana, kun taas meillä aikuisilla ehkä 3kpl, joten loppuisi aika lyhyeen se vuorotellen avaaminen.
Meillä menee niin että lapsi avaa omat lahjansa yksi kerrallaan ja kunhan ne on avattu ja alkaa leikkimään/tutkimaan lahjojaan tarkemmin, avataan me miehen kanssa omamme.

Mun mielestä kivempi, että jokainen saa avata omaan tahtiinsa. Ihan siksikin, että siinä saa sitten katsella lahjaansa haluamansa ajan ennenku siirtyy uutta avaamaan - ei tarvii just noudattaa niitä vuoroja ja katsoa muiden avaamista vaikka tekis mieli tutkia omia saatuja ihanuuksia. Ja jos toisaalta joku haluaa ensin avata kaikki paperit ja sitten vasta alkaa tutkimaan saamaansa niin voi sitten toimia sillä tavoin :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Ei noiden kärsivällisyydellä ja myös lahjapaljoudella, niitä avattais vielä ens viikollakin. Joten kukin avaa omaa tahtiaan.
Se on tottumiskysymys. Kyllä kärsivällisyyttä riittää, jos siihen on tottunut.

shihtzu
Jokainen vuorollaan, nuorin aloittaa. Meillä ei noita lahjoja mitenkään älyttömästi ole ja osa avataan mun vanhemmilla, mutta osa sitten vasta kotona, kun ei viitsi niitä raahata edestakas.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Opettaa hyvin kärsivällisyyttä lapsille, kun avataan vuorotellen. Tuntuu jollain tavalla ahneelta, jos jokainen repii heti malttamattomana kaikki omat pakettinsa.

Yhtenä päivänä teillä opetetaan kärsivällisyyttä?
Meillä se on päivä jolloin ei tarvitse turhan kärsivällinen olla lapsien.
Eikä edes aikuisten. Ei joka käänteeseen tarvi keksiä ihme sääntöjä.

Rollolainen
mut jos on niin että lapsilla on eri määrä lahjoja, meillä ainkaan ei oo laskettu lahjojen määrää, sen tiedän että yhtä monta niitä ei ole

Yhteistyössä